/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GD67 Sonofon WAP(GRPS) opsætning ?
Fra : RubberD
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 16-07-03 21:38

Er der nogen der kender sonofons WAP(GRPS) opsætning ?
På min telefon GD67 skal det desværre sættes op manuelt og så står jeg og mangler et port nummer nu tror.
Er der nogen der har det port nummer eller en evt. hel opsætning ?

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 30 point
Dato : 16-07-03 22:44
Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-07-03 23:43

Her er lidt.

IP. 212.088.064.008
bruger ID. Ingen
Password. Ingen

du kan også prøve at sende en sms med teksten "gprs2go telefonnavn" til 1221
Eller "gprs p" til 1221 hvis man har en ericsson skriver man E osv.

Disse oplysninger er fra min egen telefon så håber du kan bruge dem

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 16-07-03 23:45

Evt. kan du prøve at skribe sonofon som brugernavn men stadig ikke noget password

Kommentar
Fra : vinholt

Dato : 17-07-03 09:25

Prøv at brug Debitels wap tjeneste den kører via Sonofon det var den eneste som jeg fik til at virke på min GD67 du kan se opsætningen på www.debitel.dk jeg havde telia abbn og det virkede ihvertfald ikke selvom jeg fulgte opsætingen slavisk

Kommentar
Fra : RubberD

Dato : 17-07-03 19:46

Ja så kommer svaret fra mig. Jeg kontaktede Sonofon og vedkomne jeg snakkede med sagde at jeg ikke havde det de kaldte "GPRS-2GO" i mit abbonement selvom det står i et brev jeg har fået fra dem :) indstillingen var rigtig nok (den jeg havde) så nu er der lukket op for mig og internettet (World Wide Wait on WAP)

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 17-07-03 20:38

Jep.. og ville du automatisk få inden for 24 timer når du sender "gprs2go p"

Det var det jeg fikafvide og gjore og vupti gprs.

Det var godt nok til t68i

Godkendelse af svar
Fra : RubberD

Dato : 18-07-03 17:48

Problemet viste sig at det ikke var det jeg spurgte om men du kom med svar alligevel så skal du selvfølgelige have point. :)