/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
O=S?
Fra : mai
Vist : 998 gange
30 point
Dato : 29-12-01 14:39

Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
Er rigtig sex bedre end onani??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-01 23:45

> Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
> Er rigtig sex bedre end onani??

Det må man næsten synes

Onani er et surrogat for rigtig samleje, og kan bestemt ikke sammenlignes,
andet end at det ender med klimaks.

Hvad enten man er mand eller kvinde vil onani bestå af noget 'man har med
sig selv', og et rigtigt samleje er den ypperste / smukkeste form for
kærlighed imellem 2 mennesker, der elsker hinanden.

C/O

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-01 15:13

"mai" <mai.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:8AjX7.6157$Zm5.683090@news000.worldonline.dk...
> Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
> Er rigtig sex bedre end onani??

Umiddelbart kan der hverken svares "ja" eller "nej" til dit spørgsmål!
Da du skriver, at du stadig er jomfru, formoder jeg, at du stadig er "i en ung
alder", og da er onani en glimrende måde at lære sig egen krop at kende på. Det
kan senere være til gavn for både dig selv og en partner, da du så véd, hvad der
for dig er rigtig godt.
Mange "gamle piger" (...f.eks. sådan én som ut. i fyrrene *S*!) tør ikke
åbenlyst fortælle, at de onanerer, men det er der nu hverken noget "skamfuldt"
eller "forkert" i, og det handler slet ikke om, hvorvidt partneren evt. ikke "er
go' nok" *S*. Jeg vil ikke undvære hverken "rigtig sex" (jeg formoder, du tænker
på sex sammen med en partner), eller dét at onanere - begge oplevelser er
dejlige!
Jeg snakkede engang med en gut, som var gift og midlertidigt boede "langt
hjemmefra"; han tilfredsstillede sig selv sexuelt v.hj.a. onani, men mente, at
det havde dén ulempe, at han efterhånden kun kunne tilfredsstilles "på sin egen
måde" - det er nu ikke en teori, jeg kan bekræfte *S*!
Forresten: hvis du onanerer, er du måske ikke "jomfru" så meget længere! Det kan
gøre det meget lettere at indgå et forhold med "rigtig sex"!
Nyd det - og pas på dig selv *S*!

Go'e hilsener fra
~høstblomsten~

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-01 15:54

On Sat, 29 Dec 2001 13:39:00 GMT, "mai" <mai.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
>Er rigtig sex bedre end onani??

Tjaaaa hvor gamel er du ?
hvad forestiller du dig når du onanere ?
hvilke tanker gør du dig om *rigtig* sex ?

efter som du stadig er jomfru og jeg formoder vi ikke bare taler
stjerne tegn her - så må man well formode at du har gjort dig nogen
tanker om hvorfor du er det - og havd blev resultatet .. ?

alt det med udgangspunkt din situation for at kunne give dig det bedst
tænkelige svar ....

selv mener jeg at have haft min debut da jeg var 13 eller 14 det er
altså en 22-23 år siden og der har jeg well haft *rigtigt* samleje med
ca 106 kvinder og en kvie !

hvad er bedste ?
Det bedste er well sammen med den rigtige altså en partner hvor man
opnår gensidg i tilfredestillelse uden at kaste sig ud af sengen efter
end agt med et skrig af rædsel og det tøj man nu kan finde under
armen ....

tjaaa hvad er et godt samleje det er well et hvor man kan tilnærme sig
sine fanatsier uden at det skader den anden part eller denne for
desideret fornøjelse ud af det

onani er bedre ind en eller anden lam 3 g er - hvor man høfligt
stikker den op holder tilbage på sig selv og lader som det er en
fornøjelse ....selvom hele ens legeme skriger på at kværke hende piske
hende smide hende rundt i lokalet ned på alle 4 ride hende til blod og
sekttere viner en om ørene i en lang hårdfin balance i mellem smerte
og lyst følse der hele tiden glider sammen og blander sig med hianden
i mens pulsen stiger og hjertet er ved at hamre ud af brystet
blodkarene springer i halsen og man kan smage sit eget blod se
mærkerne bliver synelige på hendes krop som hun bliver tingslig gjort
til rent eroberet kød der bliver taget besidet og vold pulet til man
knækker sammen og skyder sæden op i hendes vagina som negele flår
huden af bryster og lår
mindre kan også gøre det

men Øhh sådan er vi så forskelige - vanielle sex er også godt - måske
ikke så sexet men det ihvertilfæled hyggeligt ....

så spørgsmålet du må stille dig kære u deflorerede mø er om du er din
drft nær nok til at ku leve med den eller ...den trives bedst i
fantasien ....

MvH
Bo

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-12-01 16:56

høstblomsten <hoestblomsten@hotmail.com> skrev i en
news:a0kj19$1bkt$1@news.cybercity.dk...
>
> Forresten: hvis du onanerer, er du måske ikke "jomfru" så meget længere!
Det kan
> gøre det meget lettere at indgå et forhold med "rigtig sex"!
> Nyd det - og pas på dig selv *S*!
>
Hmm, ikke nødvendigvis..... Jeg filede løs i 5 år inden jeg holdt op med at
være jomfru. Men jeg var nok også lidt sent ude(fnis,-jeg skal love for at
jeg kom efter det..). Anyway... Det er vigtigt at vente til man er parat. Og
ja, det ved man nok lidt bedre når man onanerer og kender sin krop.
--
Mvh Tulla

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-01 01:36

"Tulla" <tulla@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
news:TjqX7.6393$Zm5.719799@news000.worldonline.dk...
> høstblomsten <hoestblomsten@hotmail.com> skrev i en
> news:a0kj19$1bkt$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Forresten: hvis du onanerer, er du måske ikke "jomfru" så meget længere!

> Hmm, ikke nødvendigvis..... Jeg filede løs i 5 år inden jeg holdt op med at
> være jomfru.

Okayyy ...ingen regel uden undtagelser! Min jomfrudom var i hvert fald for
længst et afsluttet kapitel, da jeg første gang havde "rigtig sex" med en
kæreste.

>Anyway... Det er vigtigt at vente til man er parat. Og
> ja, det ved man nok lidt bedre når man onanerer og kender sin krop.

Enig

> --
> Mvh Tulla

Go'e hilsener fra
~høstblomsten~

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-01 07:51

"mai" <mai.news@kandu.dk> wrote in message
news:8AjX7.6157$Zm5.683090@news000.worldonline.dk...
> Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
> Er rigtig sex bedre end onani??

Nogen gange, andre gange ikke!

Nu skriver du jo ikke hvad køn du er,
både mænd og kvinder er "jomfruer" til
de har deres første samleje

Når rigtig sex er bedre, er det uendelig meget
bedre, men når rigtig sex er dårligere, er det
meget, meget værre end onani.

Om det er godt/bedre afhænger for en stor del
af dig selv!

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-01 16:18

"mai" skrev

Hej Mai

Velkommen til.

> Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
> Er rigtig sex bedre end onani??

Det kan man ikke svare firkantet på. Nogle gange er man bare så stjer-
nehamrende liderlig, at det skal være nu og her. Så går man for sig
selv og finder klør 5 frem, hvis situationen ikke er til andet.

Ok, nogle gange kan det godt være fedt, hvis partneren tænder spontant,
flår tøjet af, kaster mig op på køkkenbordet og rider os begge til en
lynhurtig orgasme.

Sex kan ikke erstatte onani eller omvendt. Onani er også den bedste
måde at lære sin krop at kende, så man ved hvor skal trykke/gnubbe/nus-
se for at det gør godt. Alt andet lige, er det bøvlet at skulle lære
sin krop at kende, ud fra hvad en anden person gør ved en.

Hvis du har lyst til at onanere, skal du ikke holde dig tilbage. Min
erfaring siger mig, at hvis jeg onanerer når jeg er i et forhold, så
kører det godt. Omvendt, hvis jeg ikke onanerer så er der et eller an-
det galt.

Med venlig hilsen

Peder

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-12-01 16:40

"Sking aka Crash Override" skrev

Hej Sking aka Crash Override

> > Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
> > Er rigtig sex bedre end onani??

> Det må man næsten synes

Hvorfor må man næsten synes det?

> Onani er et surrogat for rigtig samleje,

Overhovedet ikke, onani er et krydderi, hvis det skal stilles op på
den måde. Onani er en forudsætning for at du kan kende din krop,
seksuelt set.

Hvis ikke du har onaneret, kan du på ingen måde hjælpe din partner til
at finde de steder på din krop hvor det er allermest dejligt og du er
dermed underlagt tilfældighedernes spil i forbindelse med om du får
noget ud af sex.

> Hvad enten man er mand eller kvinde vil onani bestå af noget 'man har
> med sig selv',

Ikke nødvendigvis, jeg kan da godt bliver ret liderlig af at se en
kvinde udføre et onanishow (det kan faktisk også være ret liderligt,
hvis man kun kan høre at hun onanerer).

> og et rigtigt samleje er den ypperste / smukkeste form for kærlighed
> imellem 2 mennesker, der elsker hinanden.

Jeg kan ikke se hvordan det udelukker onani. Bortset fra hvis du tror
at man mister noget ved at onanere, mister noget som du ikke kan give
til din hjertenskjær.

Man får noget ved onani, som kan komme til at gavne den fælles seksua-
litet, for når man onanerer kører der som regel en fantasi i tankerne.
Igennem onani kan man udvikle den fantasi og eventuelt senere udføre
den med den man elsker. Hvis man ikke onanerede til den fantasi, kan
man risikere at man ikke ville udvikle den til et punkt hvor man vil-
le dele den med partneren. Omvendt kunne man også risikere, at pådut-
te en fantasi på partneren som man ikke havde gennemtænkt endnu.

I det lange løb, er manglende fantasi dræbende for et forhold hvor der
er sex involveret.

Jeg har en ide om, at hvis man ikke bruger sin fantasi, så sander den
til, så går den i stå. Jeg betragter fantasien lidt på samme måde som
en muskel, en muskel skal motioneres for ikke at gå i stykker.

Med venlig hilsen

Peder

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-01 02:31

: > > Jeg er stadig jomfru, og har derfor et spørgsmål:
: > > Er rigtig sex bedre end onani??
:
: > Det må man næsten synes
:
: Hvorfor må man næsten synes det?

Tjah.. Jeg mener bestemt også at onani kan bruges som et krydderi... men
pigen snakkede jo om onani vs. 'rigtig sex' .. og her mener jeg at rigtig
sex er bedre, end bare at sidde derhjemme onsdag aften med "Langt ned i
halsen VII" og en rulle toiletpapir

: > Onani er et surrogat for rigtig samleje,
:
: Overhovedet ikke, onani er et krydderi, hvis det skal stilles op på
: den måde. Onani er en forudsætning for at du kan kende din krop,
: seksuelt set.

Det er rigtigt. Men jeg synes stadig at så længe man sidder alene med det,
er det et surrogat.

: Hvis ikke du har onaneret, kan du på ingen måde hjælpe din partner til
: at finde de steder på din krop hvor det er allermest dejligt og du er
: dermed underlagt tilfældighedernes spil i forbindelse med om du får
: noget ud af sex.

Helt enig.

: > Hvad enten man er mand eller kvinde vil onani bestå af noget 'man har
: > med sig selv',
:
: Ikke nødvendigvis, jeg kan da godt bliver ret liderlig af at se en
: kvinde udføre et onanishow (det kan faktisk også være ret liderligt,
: hvis man kun kan høre at hun onanerer).

Helt enig her også... Men her er onanien til som et krydderi - ikke som
noget man udfører med sig selv.
Men jeg mente også at pigen tænkte på onani som noget hun gjorde med sig
selv, og ikke med en partner.

: > og et rigtigt samleje er den ypperste / smukkeste form for kærlighed
: > imellem 2 mennesker, der elsker hinanden.
:
: Jeg kan ikke se hvordan det udelukker onani. Bortset fra hvis du tror
: at man mister noget ved at onanere, mister noget som du ikke kan give
: til din hjertenskjær.

Nej, jeg kan sagtens stimulere mig selv, og stadig være tilfredsstillende
for min kæreste (det gør jo bare, at jeg kan holde længere ).

: Man får noget ved onani, som kan komme til at gavne den fælles seksua-
: litet, for når man onanerer kører der som regel en fantasi i tankerne.
: Igennem onani kan man udvikle den fantasi og eventuelt senere udføre
: den med den man elsker. Hvis man ikke onanerede til den fantasi, kan
: man risikere at man ikke ville udvikle den til et punkt hvor man vil-
: le dele den med partneren. Omvendt kunne man også risikere, at pådut-
: te en fantasi på partneren som man ikke havde gennemtænkt endnu.
: I det lange løb, er manglende fantasi dræbende for et forhold hvor der
: er sex involveret.
:
: Jeg har en ide om, at hvis man ikke bruger sin fantasi, så sander den
: til, så går den i stå. Jeg betragter fantasien lidt på samme måde som
: en muskel, en muskel skal motioneres for ikke at gå i stykker.

Jeg er helt enig med dig, Peder.
MEN... og naturligvis er der et men... jeg er ret overbevist om at Mai
tænkte på Onani som noget, hvor hun er alene og tilfredsstiller sig selv, og
den vinkel gik jeg så udfra i mit indlæg.. Jeg selv kan sagtens bruge onani
som et krydderi på (sex)livet :)

--
C/O
'The World Is a Hoax'
www.mainframen.dk

Kommentar
Fra : atuggi

Dato : 03-01-02 01:42

Ikke mere end højst nødvendigt. Men hvad ved jeg...

Kommentar
Fra : Perhaps

Dato : 11-01-02 23:55

Onani er da osse rigtig sex ! Altså rigtig sex med sig selv. Onani er og bliver det næst bedste, så rigtig sex med en partner er the best thing MkH ph

Kommentar
Fra : olfert25

Dato : 11-02-02 10:08

Hej maj!

Jeg vil da mene onani er vigtigt. om det ligefrem er bedre end sex det ved jeg ikke. Måske! Det kan ihvertfald have været en hjælp for dig når du senere skal indlede et forhold. Nogen siger at de synes det er skamfuldt og onanere, men det er det ikke. Og man kan heller ikke onanere for meget, så bare klø på**gg** Spøg til side, men der er dem der tror det er skadeligt og gøre det for meget, men det er en god måde at opnå selvtilfredsstillelse på og mon ikke det er noget alle gør???

Hilsen olfert 25

Kommentar
Fra : Spawn

Dato : 14-02-02 20:56

Onani er sex med dig selv....

Kommentar
Fra : redtop

Dato : 07-03-02 14:25

onani er sex, bare på egen hånd, sex er ligesom bridge. har man ikke en orsentlig makker, må man selv have en god hånd
redtop

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 31-07-02 15:06

har du store patter

Kommentar
Fra : kamilla

Dato : 26-09-02 20:42

Jeg elsker en dejlig stund med mig selv og min dildo - "han" gør hvad jeg ønsker, og han kan tilfredsstille mig 100%, "han" er ikke en egoist som en mand ofte er.

Onani er ofte bedre end sex, men sex er bestemt ikke at foragte. Især med en sød og dejlig pige.

Hver ting til sin tid.

Kommentar
Fra : nicol

Dato : 24-08-03 00:26

synes du det er det bedste at kneppe sin egen hånd????