/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HVAD FOR EN SKAL JEG KØBE
Fra : icoman
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 14-07-03 12:21

JEG VILLE GERNE KØBE EN SONY-ERICSSON T610 ELLER NOKIA 3300 JEG HAR STILLET ET LIGNENDE SPÅRGSMÅL MEN JEG VIL GODT HØRE JERES MENING HVAD FOR EN JEG SKAL KØBE OG PÅ FORHÅND TUSIND TAK

M.V.H ICOMAN

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-07-03 13:32

Hejsa.

For det første skal du gøre op med dig selv..
Hvad du skal bruge telefonen til.!
Jeg vil til hver en tid anbefale Nokia.. da det efter min mening er dem der har lavet standarten inden for SMS. Og billede beskeder.
Og ellers sagt på en anden måde.. der er flest Nokia telefoner i verden. Og det er det nok at den grund… At den er simpel at bruge

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-07-03 14:33

Hmm jeg vil til hver en tid anbefale SPV de akn alt hvad nokia kan + mere til.!!!!

http://orange.dk/spv

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : mfalkh

Dato : 19-07-03 20:32

Der er flest nokiaer - ja -men det er bestemt også dem med absolut flest fejl - SMS standarden er ikke noget hverken nokia eller ericsson har opfundet men en GSM standard ...Jeg har en T68i og dens muligheder i MMS beskeder er en 7650 klart overlegen - men hvordan en nokia 3300 er med MMS ved jeg ikke... Prøv begge telefoner - tag den DU syntes er bedst at betjene, og hvilken du selv syntes er bedst.. Personligt syntes jeg det er to vidt forskellige modeller der sigter mod vidt forskellige kunder (hvordan du er end op med valget mellem lige netop de to modeller er sgu en gåde)- T610 har bluetooth og klart bedre display med ikke mindre en 65536 farver, indbygget kamera og er lavet i aluminiun og er stadig mindre og en del lettere end en nokia 3300 - Nokia 3300 er mere en telefon med indbygget radio og mp3 spiller...Har bu behov for en telefon med walkman - køb nokiaen - har du behov for bluetooth og lege lidt med kamera køb ericssonen..

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 20-07-03 17:17

når der skal vælges mellem disse 2 vil jeg helt klart vælge nokiaen. den er lang mere logisk opbygget i menusystemet og indeholder flere anvendelige features end Erricsson. Desuden kan jeg tilføje at jeg arbejde med mobiltelefoner og vi har lagt de færreste klager på nokia telefoner

Kommentar
Fra : mfalkh

Dato : 20-07-03 17:38

smoelfemor-->"indeholder flere anvendelige features end Erricsson" - det kommer da an på brugeren - hverken dig eller jeg kan fortælle spørgeren hvilken funktioner han/hun finder nyttig - hvad f... skal jeg bruge indbygge walkman til - jeg køre bil -- jeg har derimod stor glæde af mit bluetooth headset + en klart bedre kalender med den herlige "gul note " funktion og en genial ericsson funktion "husk koder" ingen af de ting er i en nokia3300.....Hvis du arbejder med mobiltelefoner er jeg i princippet ikke overasket over du helst vil vælge en nokia - de sidste gange jeg har købt mobiltelefon har sælgeren været helt vild med at jeg skulle købe en nokia - selv om den ikke indeholdt de features jeg efterspurgte.. Iøvrig har Nokia en langt større fejlprocent en ALLE andre mobiltelefon producenter - visse modeller helt op til 40%...( ifølge unbdersøgelser i danmark/norge/tyskland og overaskende nok i finland)

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 21-07-03 17:23

tak til jer alle sammen men jeg vil nu tænke lidt over det

M.V.H icoman

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 21-07-03 22:00

har i en god web..... til spv

Kommentar
Fra : hbiskup

Dato : 24-07-03 14:02

WWW.4smartphone.dk
WWW.Orange.dk/spv
www.qtek.dk

vis du køber den som SPV-E100 hos orange så får du ikke kamera med og den koster 3200. hvis du købe den som Qtek er den Unlocked og du får du et kamera med for 4200,-
Ellers kan den få den gamle SPV for en "Slik" i den blå.....men den er det hele værd....livet bliver ikke det samme igen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-07-03 16:20

www.modaco.com (det ultimative SPV forum)
www.mobildebat.dk (har et dansk forum for SPV support)

der er ikke så meget at tænke over køb køb køb

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 31-07-03 10:57

tak til jer alle sammen

M.V.H icoman

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 31-07-03 15:46

har du købt noget.??