/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike
Fra : simon123456789
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 13-07-03 17:36

hej.

er der en der ved hvor man kan downloade de nyeste bots (helst pod bots og pox bots)

håber der en en der ved det

Kommentar
Fra : lally

Dato : 13-07-03 21:48
Kommentar
Fra : Poe

Dato : 13-07-03 22:08

Har er POD-Bots officelle hjemmeside; http://podbot.nuclearbox.com/ og du kan finde den nyeste version af POD-Bots her; ftp://ftp.trusted-network.de/pub/games/pod25ins.exe ..

Jeg vil fraråde dig at bruge andet end POD-Bots, de er simpelthen de mest gennemførte!

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 14-07-03 15:53

helt ærligt lally...............................

ville du selv være glad for sådan et svar!!!!!

jeg ville gerne have et direkte link.

og tror du så ikke jeg kan finde ud af at søge på google?????

hilsen simon 123456789

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 14-07-03 16:00

hej poe

mange tak for linket.
og så var det da også rart at vide at jeg kun skal brue pod-bots.
er det de beste der findes af pod bots.
jeg har prøvet at spil med dem men de kunne godt være svære.
kender du ikke nogle svære bots det må gerne være pod bots men v 2,5 er for nem

hilsen simon123456789

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 14-07-03 18:21

Bots er lavet på den måde at det er meget svært at lave dem til svære modstandere, men POD-Bots har formådet at lave nogle bots der passer til de fleste der ikke spiller over nettet! Har du valgt GodLike når du sætter dem på?

Ellers er der kun Nettet hvis du vil møde større udfordring!

Kommentar
Fra : webtracker

Dato : 14-07-03 18:34

Jeg er ikke sikker på at du får mere udfordring af det her, men du kan da prøve RealBot, nogen siger at de er dårligere end PODBots, andre siger at de er sværere, under alle omstændigheder kan du da prøve dem af og sammenligne! =)

Her er et link til deres download sektion: http://bot.counter-strike.net/realbot/downloads.html

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 15-07-03 20:05

Jeg citere her fra et førende CS-Fansite, internationalt:
The Pod Bot is widely regarded as the best CS bot out there. // POD Bot er de bedste CS Bots ude, set over en helhed!

Kommentar
Fra : simon123456789

Dato : 17-07-03 11:02

vil det sige at hver gang jeg skal spille skal jeg lave dem til goodies

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 17-07-03 13:30

Hvis du vil have modstand, så ja ...
Du skal bruge menuen som du åbner på ´/+ tasten