/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tastatur på Engelsk...??
Fra : doomie
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 13-07-03 12:40

HeYsa... har i nogen ide om hvordan jeg skifter mit tastatur layout til dansk... Lige nu er det engelsk så når jeg trykker på Å-Ø-Æ kommer der fx. ;['

Jeg har windows xp pro engelsk version...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-07-03 13:00

Desværre er DA ikke med i den Engelske version men omvendt er EN med i den danske. Du skal have et Dansk modul hos Microsoft.
Emesen.

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 13-07-03 14:31

Det passer ikke, du kan sagtens skifte det. i sprog indstillinger i kontrol panelet kan du godt bare led lidt.. jeg har haft det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-07-03 16:14

Maf1a!
Hvor ligger det i den Engelske udgave.
Emesen.

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 13-07-03 17:09

Jeg kan ikke huske det helt.. men man kan, har et par venner som køre xp pro (eng ver) de har dansk tastetur layout jeg har også selv haft brugt det, jeg skal nok finde ud af hvordan det lige helt nøjagtigt er man gør, det er meget simpelt...

Kommentar
Fra : ZiZZDaaN

Dato : 13-07-03 22:18

Har selv xp pro (eng ver) og du skal gøre følgende...

1. Åben Control Panel
2. Vælg Date, Time, Language and Regional Options
3. Vælg Regional and Language Options
4. Vælg Details....

Der skulle du gerne kunne vælge dansk tastatur, hvis du ikke kan, skal du vælge add og finde det på listen