/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ACER CD brænder
Fra : hatmand
Vist : 411 gange
200 point
Dato : 12-07-03 22:01

Har anskaffet mig en brænder, men kan ikke få den til at fungere. Der er godt nok "strøm" i, men jeg kan åbenbart ikke få systemet til at acceptere den - hvad kan der være galt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-07-03 22:08

Hvilket kabel/ide har du sat den på.
Hvis den er sammen med din HD skal den være slave.
Emesen.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 12-07-03 23:22

Har du sat slave og master rigtig i biosen og bag på brænderen, Hvis ikke så er det nok derfor.

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 12-07-03 23:23

Har du sat slave og master rigtig i biosen og bag på brænderen, Hvis ikke så er det nok derfor.

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 12-07-03 23:25

ups undskylder kom til at trykke to gange

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 30-07-03 10:35

Nu har jeg endelig fået systemet til at acceptere svineriet, men jeg kan stadig ikke få den til at arbejde.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-07-03 11:16

H-klik denne comp.>egenskaber>find din brænder> driver>opdater>lad den søge på den cd-rom der fulgte med.
Emesen.

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 30-07-03 11:35

hejsa emesen. Det har jeg gjort og det oplyser at den installerede driver er den bedste der findes ++????