/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SKAL JEG KØBE DEN ELLER DEN ??????
Fra : icoman
Vist : 296 gange
2 point
Dato : 11-07-03 17:12

JEG VILLE GERNE KØBE EN NOKIA 3300 ELLER NOKIA 3100 ELLER EN SONY-ERICSSON T610JEG VILLE GERNE VIDE JERES MENINGHVAD I SYNES JEG SKAL KØBE ELLER VIS I HAR EN SIDE HVOR MAN KAN SAMLIGNE DEM PÅ DANSK

M.V.H ICOMAN

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 11-07-03 18:00

du kan ikke direkte samenligne dem men du kan prøve at gå ind på www.mobilpriser.dk
..........................................................mvh jubii.......................................................................................

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 12-07-03 15:23

På Esato.com kan du sammenligne både størrelse og teknisk - dog på engelsk. Jubii plejer at have en mobilside hvor man kan sammenligne, men den er under opdatering lige nu.
Der er jo stor klasseforskel på modellerne. T610 er langt overlegen og noget dyrere end de to nokiaer.
Vil da klart foretrække T610 (har den selv), men er økonomien ikke til det, så er de andre da også ok bud.
For at finde en ideel tlf. så må du også spørge dig selv om hvad den skal kunne osv.

Skal den have kamera?
Polytoner eller realtones?
Farveskærm - og hvor god skal den være?
Java?
Bluetooth?
Infrarød?
osv. osv. osv. osv.

Tjek dette link http://www.esato.com/phones/index.php?phone=98&cp=78&cp2=74 - her er sammenligning af de tre.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 12-07-03 15:28

Og dog ang. prisen. kan se at u. abb. så er priserne henholdsvis:
2599,- (N3300)
2900,- (T610)
Og 3100 er ikke udkommet endnu, men forventes at komme til at koste ca. 1000,-