/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Diætistuddannelsen
Fra : mollybasse
Vist : 893 gange
40 point
Dato : 09-07-03 21:57

Jeg står netop og overvejer om jeg skal igang med en anden uddannelse. Er der nogen der ved, hvordan man bliver diætisk?

- Hvor kan man blive uddannet?
- Hvilke krav stilles der til uddannelsen
- Hvor lang tid tager uddannelsen?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 07:59

Du kan søge på google: diætist"uddannelse". Der er masser af links der.

Håber at du finder ud af noget med ensyn til uddannelse.

mvh ans

Kommentar
Fra : mollybasse

Dato : 10-07-03 21:28

Tak for svaret - men her var et udtryk, der var nyt for mig.

Hvad menes der med ""google: diætist"uddannelse".""

mvh mollybasse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 21:35

Du skriver www.google.dk og søger under:diætist"uddannelse".

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 09:54

Du kan også prøve at søge på: undervisningsministeriet.dk

Er du i gang med en uddannelse på nuværende tidspunkt?

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 09:57

Ser lige at du har skrevet "diætisk", hvis det ikke er en stavefejl, så kender jeg ikke uddannelsen.