/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ip telefoooni
Fra : thomas3650
Vist : 378 gange
175 point
Dato : 25-12-01 18:58

er den nogen der ved hvor jeg kan finde ip telefoni til min computer så jeg kan ringe gratis på forhånd tak!!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-12-01 21:27

Hvis du vil ringe til en anden PC, så findes der et RIGTIG godt program til
IP-telefoni.
Lydkvaliteten er HELT som i en rigtig telefon, hvis man har en lidt hurtig
internetforbindelse.
Programmet kan desuden bruges af kunder på stofanet uden problemer!

Her kan du hente programmet:
www.paltalk.com

VH
Jesper Rasmusse
Paltalk Nick: raymanoncable

"thomas3650" <thomas3650.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:z%2W7.5030$Zm5.407301@news000.worldonline.dk...
> er den nogen der ved hvor jeg kan finde ip telefoni til min computer så
> jeg kan ringe gratis på forhånd tak!!= 1
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : thomas3650

Dato : 28-12-01 18:23

ja men det er kun mellem computure jeg vil gerne ringe fra min computor over internetted ud til en fastnet telefon/mobil telefor er der nogle der ved et program der kan det

Kommentar
Fra : maxses

Dato : 28-12-01 19:02

Det kan du godt, men ikke gratis...ellers ville den alm. telefon jo ikke være så alm. mere...

Mvh Max Sørensen

Kommentar
Fra : thomas3650

Dato : 28-12-01 20:13

til hvilken pris kan det gøres

Kommentar
Fra : bv32

Dato : 06-01-02 09:51

Det er faktisk muligt at ringe fra Netmeeting til en fastnet- eller mobiltelefon. Det kræver bare en såkaldt "Gatekeeper". Det er en server fra eksempelvis Microsoft eller det kan også være funktionalitet i en PABX. Så i et firma et det ikke noget problem, hvis man har en PABX, for eksempel Ericssons MD110 i nyeste version (BC11).

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 14:39

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-07-02 09:15

Zonker >>>>>>>>>>>>>> Kan du ikke prøve at score dine point på en "ærlig" måde ????????????? Jeg synes det du gør her samt ved mange andre åbne spørgsmål er en utrolig lusket måde at tilsnige sig point på
Kikker man på din hirostorik, så har du kun besvaret 5 spørgsmål i denne måned, alligevel er du èn af de førende på point,---hvorfor mon !!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke ondt i r.... over at du har mange point, men måden du får mange af dem "foræret" på er dybt irriterende når man ser hvordan andre brugere arbejder for deres point.
Jeg har set at du nogle gange er på nakken af visse personer her på kandu, med at de skal få sig et liv og ikke sidde foran Computeren hele dagen. Dette eftersøgningsarbejde du har gang i med at finde ubesvarede spørgsmål må da egentlig også tage sin tid.
Svar dog på en ærlig måde (du kan jo godt) og så lad disse gamle ubesvarede spørgsmål hvile i fred.

Mvh
Parkenss