/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
dysestørrelse
Fra : passola
Vist : 368 gange
50 point
Dato : 08-07-03 20:49

hvilken dyse skal jeg bruge til en zip hvor jeg sætter powerluftfilter på????
jeg regner med der også kommer 45mm cylle på!!!
hvad skal jeg så bruge kun med power luftfilter og så med cylinderen oven i???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-07-03 20:52

det er meget svært at sige, det svinger meget fra scooter til scooter, så der er ikke andet for end at du køber delene og en masse større dyser, sætter dem på, og finder ud af hvilken dyse den køre bedst med...

Kommentar
Fra : passola

Dato : 08-07-03 21:09

men er der ikke noget med at hvis man sætter powerluftfilter på skal man ha 10 nr større dyse???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-07-03 21:31

jo ca. men det er jo ikke altid det passer!