/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson T300, polyfoniske ringeton~
Fra : CamillaD
Vist : 537 gange
65 point
Dato : 08-07-03 16:07

Hej alle.

Tak fordi I gider læse mine dumme spørgsmål.

Jeg er inkarneret mobilbruger, som i lang tid har forsøgt at holde min gode gamle Nokia 8210 i live, men jeg har nu besluttet mig for at købe en Sony Ericsson T300 mobiltelefon, og har derfor nogle spørgsmål ang. polyfoniske ringetoner og GPRS, som jeg ikke har prøvet før.

Hvor finder jeg polyfoniske ringetoner, som virker på T300?? Jeg har allerede henvendt mig til SMS A/S, som udbyder mange forskellige ringetoner, MMS mv. på flere forskellige danske hjemmesider. Her siger de, at kun nogle af deres polyfoniske ringetoner virker på SE T300. Og på Sony Ericssons hjemmeside har de ikke det store udvalg.....

Når nu Sony Ericsson T300 har funktionen GPRS, betyder det så, at jeg er tvunget til at oprette et abonnement til GPRS? Kan telefonen godt ringe op og SMS'e uden at jeg gør brug af GPRS? Jeg er abonnent hos cbb mobil, og de er lige startet op med GPRS, så jeg vil meget gerne vide det, inden jeg køber telefonen. Måske sidder I og griner, fordi det lyder som et totalt dumt spørgsmål, men da jeg ikke kender til disse funktioner er det ikke indlysende for mig, hvordan de fungerer....

PÅ FORHÅND TAK!

Med venlig hilsen CamillaD

Accepteret svar
Fra : Telmore

Modtaget 75 point
Dato : 08-07-03 16:18

Hej Cammila! Jeg sidder ikke og fniser for jeg hved det godt kan være lidt inviklet. Nej du behøver ikke at have et GPRS abodomant på en GPRS mobil Jeg her en Nokia 3510i og det er jo også en GPRS mobil og jeg har hos Telmore. Jeg har GPRS som er billiger at gå på nettet med. Men før i tiden havede jeg GSM. Men hvis du ikke vil have GPRS så kan du sagtens både skrive og ringe fra den. Men du SKAL have GPRS for at kunne sende mms beskeder! M.v.h Kalle. Ps: Hvordan laver du den der Smiley der bevæger munden?

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 16:30

Hej Kalle!

Tak for dit hurtige svar.

Godt at vide, for jeg har hørt, at er ret dyrt at have GPRS hos Telmore, så man ved jo aldrig hvor meget det kommer til at koste hos cbb, når dereres gratis-periode ophører...

Jeg laver smiley'en på med følgende tegn:

kolon : bindestreg - parentes start ( parentes slut )

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 16:31

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 08-07-03 16:33

Tak for det Cammila!

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 16:39

Det er mig, der siger tak!!

CamillaD

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 19:18

her er der nogle 3 sider til poly ringetoner dating.dk mobilside.dk ringetoner.dk

mvh...
Jonas

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 19:23

Hej Jonas.

Mange tak - jeg vil lige prøve at tjekke dem ud....

Med venlig hilsen

CamillaD

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 19:38

Øv - på dating.dk skal man vist være oprettet som bruger... hvilket jeg ikke er....

Og mere øv - på Mobilside.dk virker ringetonerne kun til Nokia-telefoner (mit oprindelige problem)...

Og endnu mere øv øv øv - på ringetoner.dk er det samme udbyder, som jeg skrev om i mit spørgsmål: SMS A/S.....

Men tak fordi du forsøgte, Jonas!

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 19:54

Nårrr....... det må du undskylde CamillaD

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 20:00

jeg har en ide` du ka oppe i internetfeltet skrive: ringetoner til sony ericsson
IKKE NOGET MED WWW FORAN DU SKAL BARE SKRIVE ringetoner til sony ericsson så kommer der en masse frem!

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 20:33

Hej jubii..

God idé, men jeg finder desværre kun udenlandske sider, som ikke tilbyder deres services til Danmark - typisk kun Tyskland, Irland, Storbritannien mv.

Og på de danske sider går det igen, at man kun kan bruge ringetonerne til NOKIA NOKIA OG ATTER NOKIA!!!

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 20:38

når men så er jeg desværre løbet tør for ideèr "sorry"

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 08-07-03 21:02

Hej jubii...

Ved du hvad? Jeg er bare glad for, at du gad hjælpe mig.

TAK!

Med venlig hilsen

CamillaD

Kommentar
Fra : jubii

Dato : 08-07-03 22:16

Det var så lidt.... :->

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 02-08-03 01:35

Hej jubii, Jonas og Kalle.

Tak, fordi I allesammen prøvede at besvare mit lange spørgsmål fyldestgørende.

Jeg er jo nødt til at give points til kun én af jer, så jeg synes, det vil være mest fair at forære dem til Kalle (Telmore), da han jo besvarede den sidste del af mit spørgsmål - og gjorde det hurtigst.

Er der nogen indvendinger??

Mvh. CamillaD

PS. Endnu engang tak.
PPS. Kalle, jeg HAR købt en T300 og jeg har ikke GPRS, men kan alligevel godt sende MMS, måske skal man bare have WAP?

Godkendelse af svar
Fra : CamillaD

Dato : 05-08-03 14:19

Tak for svaret Kalle.

Endelig fik du dine points.....

Med venlig hilsen CamillaD