/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
startbillede nokia 3210
Fra : dytti
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 08-07-03 02:39

Når man starter nokia 3210, ser man ret hurtigt det
berømte billede med de to nokia hænder.
Hvordan faen fjerner man den vederstyggelighed, og
erstatter den med noget andet.
Har Logo Manager

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 08-07-03 08:02

Hej Dytti

Under indstillinger vælger du den menu der hedder "Opstarts-tekst". Her kan du skrive din gen lille velkomsthilsen. Står der ikke noget her vil billedet fremkomme.

Fortsat god sommer

Kommentar
Fra : tla

Dato : 08-07-03 08:33

Eneste alternativ hvis det SKAL være et billede er, at du anskaffer et kabel.
Så kan du via din Logo Manager uploade et nyt billede/logo til din telefon, som den så kan bruge som opstartsbillede...

Hvis du bare ikke vil have noget overhovedet så gør som Rastafari beskriver - men skriv ikke andet end et mellemrum. Så starter den op med blankt display...

Håber løsningerne kan bruges...

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 08-07-03 09:37

Jeg har både kabel og logomanager, og har prøvet at sende et
billede til fonen.
Den bipper som den skal, og jeg får også meddelt at billedet
er sendt med succes, men der sker ikke en dyt - heller ikke efter
genstart.