/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
eget pas - hvor gammel??
Fra : solgaard
Vist : 1324 gange
50 point
Dato : 07-07-03 22:40

Hej alle

Vi står og skal til hansapark her på onsdag. og der skal en pige med på 14 år og vi er lidt i tvivl om hvor gammel man skal være før man SKAL have sit eget pas..

så spørgsmålet lyder Hvor gammel skal man være før det er nødvendigt at man har sit EGET pas.???

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 07-07-03 22:47

børn kan stå i deres forældres pas til de bliver 15 år : http://www.kbhpol.dk/default.asp?side=pas

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-03 22:48

Hvis pigens forældre ikke er med, skal hun have sit eget pas. Fra man er 15 år skal man have sit eget pas uanset om forældre er med eller ej.

mvh ans :_)

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 07-07-03 22:52

hun skal have et pas med hvis hun tager til udlandet ... hvis hun ikke har sit eget står hun i moren eller farens pas som barn og det virker kun hvis de er med ... det vert fald sådan jeg har forstået det

skal i så bo i baraktelte på hansapark camping ... hvis ja så må i lige spørge om de stadig kan huske den gruppe "larmene" danskere der lå der sidst ...

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 07-07-03 22:53

æv for langsom igen ...

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 22:58

Tak for svaret rotw.

nej vi skal desværre kun være dernede den ene dag det er sådan en bustur.. så ingen camping.

hendes far skal med og hun står i hans.. skulle bare lige sikre os

mange tak for hurtig respons.!!!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 07-07-03 23:02

det kan ellers anbefales ... det var de fedeste 12 mands telte

god tur

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 23:06

hehe

tak skal du ha..!!