/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Knallert
#NavnPoint
pallebhan.. 109279
Jon 13755
NoShyGuy 12369
Sunowich 7245
rpje 6490
scootergr.. 5859
masteraug.. 4691
Japse 3488
3773 3416
10  dova 3104
motor justering?
Fra : JohnnyM
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 07-07-03 19:37

jeg har en aprilia sr 50 ditech en 30kmt den vil jeg sætte en styreboks på fra en 45kmt når jeg så har sat den nye på, skal motoren så justeres på en eller anden måde eller kører det bare der ud af uden problemer

 
 
Kommentar
Fra : Jon


Dato : 07-07-03 20:13

hvis du mener CDI'en så behøver du ikke justere noget...

Kommentar
Fra : JohnnyM


Dato : 08-07-03 00:16

Det er den boks der styrer indsprøjtningen.


Kommentar
Fra : Jon


Dato : 08-07-03 09:35

Nåe, det skal jeg ikke kunne sige om den skal justeres, men jeg tror det ikke. Det kan vel højest være kaburatoren der skal stilles på, eller hvad ?

Kommentar
Fra : JohnnyM


Dato : 08-07-03 20:44

nae nu er der ingen karburator så det er hvertfald ikke den der skal justeres

Kommentar
Fra : Jon


Dato : 08-07-03 20:48

whut ? Er der ingen kaburator ?

Kommentar
Fra : JohnnyM


Dato : 08-07-03 22:29

Nej den er med indsprøjtning
Her lidt data over den
Motor Encylindret, vandkølet, 2-takt med elektronisk luft assisteret direkte indsprøjtning (DITECH)
Slagvolumen 49,38 cc
Indsugning Reed ventil
Injector Automotive (EFI) type
Tryk regulator Automotive typ. 2.5 bar
Boring og slag 41 x 37,4 mm
Kompression 12,5:1
Brændstof system Direkte indsprøjtning i forbrændingskammeret
Direkte injector (SMD) Impuls styret, dråbestørrelse; 8 micron
Gasspjældhus Diameter 18 mm, indbygget TPS (Trottle Position Sensor)
Brændstofpumpe Højtrykstype (6,5 - 8 Bar). Strømforbrug < 0,5 Amp.
Tænding Højspændingstændspole
Luft kompressor Drevet af knast på krumtappen, smurt af luft-/olieblanding i krumtaphuset
Electronic Control Unit (ECU) 22 pin, frekvens 8 Hz
Start Elektrisk startmotor
Smøring Elektrisk oliepumpe, direkte ind i krumtaphuset
Gearkasse Automatisk variator
Sekundær transmission Adapter med drev
Stel Delt profilstel i højstyrkestål
Bremser For: Ø190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ø32 mm. Bag: Ø190 mm skive i rustfrit stål, racing kaliber med dobbelte stempler, Ø30 mm
Generator Jævnstrømsgenerator 140 W - 12 V
Olietankkapacitet 1,6 L (0,5 liter reserve)
Primær transmission Med V rem
Kobling Automatisk centrifugalkobling
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel monteret i asynkron styrmanschet, slaglængde: 90 mm. Bag: Motoren fungerer som svingarm forbundet til stellet med forbindelsesled, støttet af to radiale dæmperblokke, vandring: 72 mm.
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dimensioner Max længde: 1885 mm, max bredde: 720 mm, max højde: 1200 mm, sæde højde: 820 mm, akselafstand: 1265 mm
Bensintank 8 liter (2 liter reserve)
Dæk For og bag: 130/60 x 13
Tørvægt 90 kg


Kommentar
Fra : Jon


Dato : 08-07-03 22:34

Ups min fejl... Det kan jeg godt se, det er en indviklet satan! Jeg aner ingen ting om de systemer den køre med, så jeg skal ikke kunne sige noget som helst!

Jeg troede bare du snakkede om de der bil kaburatore med direkte indsprøjtning...

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407944
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste