/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stel-nummer Honda SFX??
Fra : Lostboy
Vist : 1873 gange
40 point
Dato : 07-07-03 16:35

Jeg har et problem..
jeg aner ikke hvor stel-nummeret på min Honda SFX sidder,
er der nogle der kan hjælpe...hurtigt..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 17:28

Jeg kan ikke huske hvor det sidder på en SFX, men på scootere plejer det at sidde nede mellem dine ben, altså på indersiden af fronten, mellem styr og fodplade er der ligsom en firkant hvor plastikket er mærkeligt det kan du pille af og så burde du kunne se den inde bag i...

Kommentar
Fra : Mr.9mm

Dato : 07-07-03 17:45

Under dit sæde er der en lille firkantet plastilplade som du skal pille af, så står det derunder...

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 40 point
Dato : 07-07-03 21:54

Mener den sidder bag fronten under taskerummet....Det står i manualen ;D kig der....

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 08-07-03 15:45

ingen af jer har ret den sidder helt nede i bunden af knallerten..
få en ven til at holde den så meget på skrå som muligt imens du selv kigger ind under knallerten der ved fødderne`s plads, der sidder en lille metal plade som er nittet fast til stellet, der står stel-nummeret..

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 08-07-03 16:38

Også det sted jeg snakker om...men man skal hvis bare fjerne noget plastik ;D.
Ellers er Lostboy den bedste løsning....du skulle få stelnummeret ved køb eller handel...så du kan registere den....??? forsikring?

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 08-07-03 17:12

jeg skulle meget gerne få forsikring tilsendt imorgen..onsdag 09-07-03..
har lige købt den af en ven.. og jeg kunne ikke se hva der stod på købsbeviset..
det var skrevet utydeligt..

Godkendelse af svar
Fra : Lostboy

Dato : 08-07-03 19:36

Tak for svaret Squanto.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 08-07-03 20:45

No problemo har selv en SFX og den rykker....tillykke med dit køb....Honda styrer ;D fjern droslingerne og den vil rende 65-70km/t....

CDI og vario er begrænset....anden cdi og racing vario...eksempel Multiwar fra Malossi.