/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
download musik blue o.s.v
Fra : Tompe_10
Vist : 538 gange
20 point
Dato : 05-07-03 17:59

er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade eminem, kelly rowland,big brovaz og blue

det skal ikke være på kazaa

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 05-07-03 18:17
Kommentar
Fra : PoulluoP

Dato : 05-07-03 23:34

hop op på www.dcplusplus.com
download dc++ og læs ang. shared mappe, så har du adgang til flere tusinde seriøse hubber i hele verden, og du kan finde alt mellem himmel og jord
god fornøjelse

mvh PoulluoP

Kommentar
Fra : N_Jay

Dato : 05-07-03 23:55
Accepteret svar
Fra : mismo

Modtaget 20 point
Dato : 06-07-03 02:10

Her er lidt til dem der gerne vil downloade musik med god samvittighed - det smarte er at men kan nøjes med at købe enkelte nr. fra en hel cd...... håber at det kan bruges Tompe

TDC åbner digital musikbutik
3.juli 2003

På mandag åbner TDC Danmarks første digitale musikbutik - TDC Online Musik - med over 180.000 numre. Det er første gang, digital musik kan distribueres lovligt herhjemme med et så stort samlet repertoire.

"TDC Online Musik er unik i Danmark, og der er tale om en helt ny måde at købe musik på. Man slipper for at bevæge sig ned i en butik for at hente musikken, ligesom man kun køber eller lejer de numre, man har lyst til at høre. Digitalt musikindkøb bliver nu en realitet i Danmark, fordi vi som bredbåndsleverandør har indgået en samarbejdsaftale med en spændende indholdsleverandør, OD2," siger Thomas Hüttel, markedsdirektør i TDC.

Som TDC Bredbånd- og WebSpeed-kunde kan man vælge mellem to forskellige typer abonnement i musikbutikken. Abonnementerne, der hedder Guldbox og Sølvbox, giver adgang til såkaldte credits, som man betaler musikken med. Med et abonnement i hånden kan man enten streame et nummer, hvilket betyder, at man hører det én gang, leje musikken i en periode eller hente musikken ned på computeren permanent og evt. brænde den på en cd. Prisen varierer efter abonnementstype og er afhængig af, hvilket stykke musik man vil have.

10.000 kunder med internetabonnement hos TDC får mulighed for at tegne et testabonnement til 0 kr. - også kaldet Minibox - i 12 måneder.

"TDC Online Musik skal køre som test i foreløbig et år, hvor vi vil følge inte-ressen for at købe musik digitalt. Man køber musikken hos det engelske selskab OD2, som vi har indgået samarbejde med, men det os, der præsenterer musikken," siger Thomas Hüttel

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 06-07-03 10:57

HALLO !!!!!! - DET ER ULOVLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 06-07-03 10:57

HALLO !!!!!! - DET ER ULOVLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 19-07-03 15:40

Tak for svaret mismo.