/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kortlæser
Fra : sdam
Vist : 206 gange
100 point
Dato : 03-03-24 11:12

Når jeg kobler mit kamera direkte til computeren via USB stik/port, kommer den medfølgende meddelse: "USB-drev (E)", herefter søger den efter et eller andet! Det jeg har behov for er, at få billederne lagt på computeren - fra kameraet.
Kan nogen mon hjælpe til her...?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 03-03-24 12:04

Har du prøvet med et andet USB-kabel?

Kan du se noget i stifinder under E:?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 03-03-24 13:03

Nej, den kommer blot og siger: "Indsæt en disk i USB-drev (E:)" og det er jo ikke noger med et drev at gøre - mener jeg ikke!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-03-24 14:22

Et USB stik betragtes også som et drev, så den kan ikke læse din USB

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 04-03-24 17:21

Er det et kamera med plads til et hukommelseskort? for så er det nok den den der klages over. Et sådant hukommelseskort er ikke så holdbare som for eksempel en harddisk. Prøv ar skifte den ud.

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-24 17:26

Det er med garanti dette hukommelseskort som er drev E:. Og jo. et sådant hukommelseskort er at betragte som et diskdrev.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 06-03-24 08:13

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.