/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
gigolo
Fra : arenddoornbos
Vist : 262 gange
20 point
Dato : 27-11-23 00:14

tja, mit spørsmål, rent ud, jeg kan lide at forkæle en kvinde, forstået på denne måde at en kvinde for noget ud af det.
men Hvordan kommer men i gang??
tænkte måske, er der nøgle her ind, som men måtte får lov til at forkæle med en dans, eller andet, ud fra no cure no pay.
mvh
arend

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-11-23 00:52

Din latterlige mandsperson, se du at få en ordentlig uddannelse så du kan skrive et forståeligt dansk...
Der er jo ingen normale kvinder der gider den slags ubemidlede tåber som tror de er Guds gave til en kvinde.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 27-11-23 10:21

Du bør først øve dig på krokodiller i et bassin.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-11-23 12:21

Citat
Du bør først øve dig på krokodiller i et bassin.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 27-11-23 15:57

Hvad har du at byde på din frække dreng

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-11-23 18:52

Citat
Hvordan kommer men i gang??
tænkte måske, er der nøgle her ind, som men måtte får lov til at forkæle med en dans, eller andet, ud fra no cure no pay.
mvh
arend
Snup dig en spiller, og glem alt om det der gigolo halløjsa.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 27-11-23 20:48

Stakkels Arend, han anede vist ikke, hvad han rodede sig ud i, da han forsøgte sig på Kandu.
Sikken opstandelse!