/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Kontakt til ledelse discountkæder
Fra : ingelein
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 16-09-23 09:17

Det er umuligt for mig at finde en digital kontakt til supermarkeders ledelse.
Jeg er så træt af at NETTO altid svarer "det er desværre ikke i vores sortiment". Hvorfor i alverden disponerer man ikke sit sortiment efter lokalbefolkningen, hvor butikken befinder sig? Vi herude i vores lille flække med 3.500 beboere, fortrinshvis født og opvokset her, har jo ikke de samme indkøbsvaner, som grupper med mange indvandrere og specielle madønsker? En NETTO tæt ved Gellerupparken sælger jo helt andre varer end vi "gammeldanskere" køber.
Jeg kan ikke finde ganske almindelige gamle danske madvarer som f. Eks. Mannagryn ? Men alt muligt andet, som jeg ikke aner, hvad er.
Med de få "anderledes spisende" der bor i vores by, må det meste være madspild, som vi alle må betale for.
Jeg vil til enhver tid gerne understøtte en fri købmand, som om ikke andet kan skaffe en efterspurgt vare, selvom det koster lidt mere.
Som det er i dag, kører vi pengene op for at finde en bestemt vare.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 16-09-23 14:33

Køb rigeligt når du skal køre langt efter "specielle produkter".

I Mellemøsten og Østeuropa spiser man også groft malet hvede, men det er i form af bulgur, jeg tror ikke at de koger det så meget at det bliver grød.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 17-09-23 09:23

Hvis du vil kontakte Netto’s kundeservice, kan du udfylde formularen på deres hjemmeside eller ringe til dem på 87 78 78 11. De har åbent mandag til torsdag kl. 09.00 - 16.00 og fredag kl. 09.00-14.00.
Hvis du vil kontakte Netto Online-Shop, kan du bruge dette kontaktformular eller ringe til dem på 089 - 700 66 700 (Mo.-Fr.: 08 - 19 Uhr zum Ortstarif).
Hvis du vil sende en direkte henvendelse til Netto Marken-Discount, kan du bruge dette kontaktformular.

https://www.netto-online.de/kontaktformular

https://www.netto.dk/kundeservice/

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-09-23 13:28

Apropos vores barndoms mad.

Jeg laver nu og da en grønsagsstuvning, men ud af 6 supermarkeder her i Nakskov er det kun Rema1000 som har en dybfrostblanding med ærter og gulerødder.

Men det er også godt med stuvede grønne bønner eller porrer.