/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Link til stort udvalg i mobilcovers?
Fra : liberia
Vist : 452 gange
49 point
Dato : 03-07-03 18:19

Jeg leder efter et mere personligt cover til min nye 3510i end det grimme standard cover...jeg synes ikke jeg kan finde det store udvalg på nettet.... Thansen.dk har kun få (grimme) og så har jeg fundet www.mtu.dk og shopmore.dk, som har en smule...men jeg er ikke tilfreds...er der nogen, der kan give mig links til nogle online shops, som har et ok udvalg?

mvh

Marie

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 04-07-03 00:34

Nu ved jeg ikke hvad du syntes at et ok udvald men her er nogle sider www.cellshop.dk www.modify.dk jeg ved ikke om det kun er kabler de har på denne her www.mobilkabler.dk

Kommentar
Fra : liberia

Dato : 04-07-03 08:28

Tak for din indsats! Jeg synes at et ok udvalg er ét, hvor der er mere end 3-5 covers at vælge imellem...det er der ikke på de nævnte sider, modify.dk har slet ingen.... Jeg ved ikke om der bare ikke er så mange covers til 3510'eren i handelen endnu, for der er jo et kæmpeudvalg til f.eks. 3310'eren.

På nuværende tidspunkt har jeg til min gamle mobil et cover med Marilyn Monroe (stor fan),- men nu har jeg prøvet det. Kunne tænke mig et med Mariehøns...! Men mest vil jeg bare have et, der er lidt personligt, og som ikke har enten tattoo-symboler/mønstre eller nøgne damer

Men jeg må måske nok tage til takke med et nobelt højrødt....

mvh

Marie

Kommentar
Fra : Zypres

Dato : 04-07-03 14:56

Der også et okay sted der hedder www.net-mobil.com... der er nogen fede covere

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 04-07-03 17:51

Prøv evt. At gå ind til Chronograph i Istedgade 43 De har nok Danmarks største udvalg af cover, men de er ikke vist på deres hjemmeside ?? www.chronograph.dk