/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
GLEMT KODEORD
Fra : vic200
Vist : 104 gange
300 point
Dato : 26-06-21 18:12

Hejsa alle kanduer. Jeg har fået noget tid siden fået installeret Cataline hos en forhandler på min MacBook. Jeg har haft den startet op 1 gang og nu skal jeg bruge den, men kan ikke huske koderodet. Jeg har prøvet det jeg havde før og et par andre. Jeg kan måske være kommet til at taste et forkert bogstav eller hvad. Hvordan kan jeg få den startet op?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 26-06-21 18:24

Jeg var en stor torsk. Har fået den startet op. Der var slet ikke lagt et kodeord ind i den. Jeg kom til at trykke på enter og så kom den.

Annuller spørgsmålet
Fra : vic200

Dato : 26-06-21 18:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål