/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone - iCloud - Kontakter
Fra : Bille1948
Vist : 247 gange
500 point
Dato : 09-05-21 21:21

Jeg havde gennem et langt arbejdsliv samlet ca. 2.500 kontakter sammen, som jeg slettede - 1 for 1 - det tog ca. 7-8 timer, men så var der kun de relevante tilbage.

Så ville jeg sikkerhedskopiere de under 100 til iCloud, men jeg kunne kun Kombinere ikke erstatte, og jeg ønskede ikke de 2.400 tilbage igen.

Så fik jeg mig logget ind på mi iCloud, og der kunne jeg slette dem, men der var fortsat præcis 130 tilbage, som jeg ikke ønskede.

Jeg har nu de sidste 3 dage prøvet at slette dem mere end 10 gange, men de bliver ved med at komme frem igen - de samme 130.

Nogen, der en idé om, hvorledes jeg slipper af med dem, og hvorfor dukker de op igen, når jeg har slettet dem mere end 10 gange?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 500 point
Dato : 10-05-21 11:55

Husker du at slå synkronisering fra, INDEN du sletter?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-05-21 12:59

Ja, naturligvis den er permanent slået fra

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-05-21 21:33

Ingen forslag? Kun et indlæg

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 04-06-21 16:39

Tak for svaret Stouenberg.

Du gav ikke løsningen, men du var den eneste, der svarede.

Selvom du sletter det hele, så ligger de alligevel og "spøger" i 30 dage, hvorefter de - tilsyneladende forsvinger.