/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
HJÆLP - MANGLER BIL TIL FERIEN
Fra : hellesally
Vist : 551 gange
200 point
Dato : 03-07-03 10:00

En af mine gode kammerater har ferie fra fredag. Skal rejse med hele familien til Bornholm lørdag formiddag. Billetter m.v. er bestilt og betalt. Nu er hans bil (folkevognsrugbrød) brændt sammen og kan ikke laves inden ferien. Ved godt man kan leje bil hos forhandlere, men det koster en halv bondegård. Bilen skal kunne indeholde 2 voksne og 6 børn: Er der nogen der har en god ide om, hvor man evt. kan "låne" en bil - ved godt det ikke er gratis og han er selvfølgelig villig til at betale, men lejepriserne hos forhandlere er lige lidt i toppen.

Fortsat god dag

Helle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-03 10:27

Du kan prøve www.lejetlig.dk. Billige priser for udlejning af biler.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-07-03 10:28

Prøv "rent'a'wreck". www.rent-a-wreck.dk
Det er discountudlejning, meget fornuftige priser.

MVH

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 03-07-03 13:03

Prøv dem her: http://www.ps-biludlejning.dk/

De er billige og har hamrende god service! har brugt dem!

Accepteret svar
Fra : ofa

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-03 08:03

Har muligvis adg til en 9 pers hvis det kan bruges.(gl handicapvogn)Send en mail. olefabricius@jubiimail.dk
Mvh Ole

Godkendelse af svar
Fra : hellesally

Dato : 04-07-03 12:31

Tak for svaret ofa.