/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung galaxy s7
Fra : jensviggo
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 08-07-20 06:31

Hvor i/på telefonen kan jeg gå i indstillinger, hvor jeg kan se og ændre på lys og mange andre ting, se software osv. En knap lignende gearkassehjulet på iphone

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-07-20 07:35

Hej

1: Gå til startskærmen.
Vælg Apps.

2:Vælg Indstillinger

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 07:44

Tusind tak

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 09:04

Vil nu gerne have overført alle mine kontakter , billeder til telefonen

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 09:06

kan det gøres trådløst

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-20 11:17

Ændre på lys og lidt foskelligt
Kør en finger ned over skærmen og der lidt at stille på.
Kør fingeren ned over skærmen en gang til og der er lidt mere at stille på.
Tryk på den lille tilbagepil nede til højre, for at rulle indstillingstæppet op.

Her er for resten lidt om din telefon:
https://www.samsung.com/dk/support/model/SM-G930FZDANEE/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 13:01

Prøver virkelig at overføre mine kontakter fra min iphone 6 til samsung galaxy 7, det er ikke lykkedes endnu, hvordan mon jeg kommer videre? vil nu prøve igennem icloud

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 13:31

Det kunne jeg så heller ikke

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-07-20 13:55

Det er - formodentligt - 2 vidt forskellige filformater.

Nogen gange kan det hjælpe at gøre det via outlooks kontaktpersoner.

Så er der en veldefineret grænseflade, som begge systemer burde kende.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-20 14:11

Du kan med din iphone lægge dine billeder i en mappe på en computer.

Du kan hente de billeder i mappen på computeren og ind i din samsung.

sæt usb stikket i en tændt computer og tænd din iphone - accepter forbindelse på iphone.
Kopier dine billeder over på computeren............sluk iphone og tag stikket ud

sæt usb stikket i computer og tænd samsung - accepter forbindelse
Kopier billeder over på samsung mappen der hedder CARD
sluk Samsung og tag stikket ud

Nu bør du kunne se billederne i det der hedder galleri

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 14:15

Jeg prøver

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 08-07-20 14:20

Hvis der er bluetooth på begge telefoner kan man vel overføre på den måde.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-20 15:01

Jeg har lige afprøvet det jeg skrev om at KOPIERE billede over på pc og så kopiere videre til samsung

Afprøvet fra iphone 5s til Samsung A3 ...........................det virker.

Så skal du bare hjælpes til at gøre det.

1. tilslut iphone til pc
2. tillad på iphone
3. find din (appel phone) iphone i stifinder
4. klik på appel phone > internal storage > Dcim > 100 appel
5. Lav mappe på pc skrive bord
6. gør dit skrivebord lidt mindre så du kan se den nye mappe
7. klik på et af dine billeder og tryk ctrl tasten + a
8. nu lyser allebillederne op > tryk ctrl tasten + c
9. fin din nye mappe og dobbelt klik på den
10. nu er du inde i en tom mappe tryk ctrl tasten + v
11. alle billederne skulle gerne kunne ses i den nye mappe

Fortæl hvor langt du er kommet

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-07-20 15:04

Gør det så hurtigt jeg kan. Gælder dette osse kontakter?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-07-20 16:28

NEJ. Billeder er i JPG som er et uniformt format. Kontakter kan ligge i mange forskellige formater for hver telefon producent.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-07-20 17:41

Overfør kontakter til en Google og hent dem ned på den nye tlf, det samme gælder billeder.
Ellers brug Teamviewer.

https://www.teamviewer.com/da/

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-07-20 07:29

Hej igen

Hvis du bruger smart switch som sikkert allerede findes på din Samsung telefon så er det den nemmeste måde at gøre det på du bliver spurgt om hvad du vil overføre til den fra din i Phoene det eneste der kræves er et lighting kabel fra iPhone og en adapter til din nye Samsung som plejer at følge med hvis den er en af de nyeste du har købt .

Tilslut de to telefoner vha. IOS-telefonens lightningkabel og USB-OTG-adapteren, der fulgte med din Galaxy-telefon. Tryk på Tillid på iOS-telefonen. Tryk på Næste på Galaxy-telefonen. Vælg det indhold, du vil overføre, og tryk derefter på Overfør.??

Linket er til en video fra youtube der viser hvordan man kan gøre det

https://m.youtube.com/watch?v=R0DP4AQys70

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-07-20 08:27

Er ikke kommet videre, synes det er svært. Kontakterne fra icloud er vil jeg gerne overføre til Samsung telefonen. Jeg ved det må kunne lade sig gøre.
Billederne har jeg fået styr på, nogenlunde.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-20 09:39

Jeg kan overføre en kontakt ad gangen sådan:

iphone > kontakter > peg på din kontakt > del kontakt >

peg på Beskeder hvis du har simkort i begge telefoner> skriv samsungs telefonnummer > send

peg på Mail hvis du er koblet til internettet på begge telefoner > skriv din mail > send

Samsung > peg på den vedheftede fil i den aflange ring > vælg åbn med kontakter > gem

Så bør den kontakt ligge i samsung kontakter.

besværligt - ja men jeg kender ikke andre metoder lige nu.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-07-20 10:01

Jeg synes det er så fint. Og det virker. Tak

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 09-07-20 12:28

Tak for svaret Eyvind.