/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
texas havefræser
Fra : jensviggo
Vist : 209 gange
100 point
Dato : 09-04-20 12:55

Jeg har en texas havefræser, som nu remmen er slidt op på. Fræseren er ca. 10-15 år gammel, har en 3 hk motor og kører og starter perfekt. Hvor kan jeg købe en ny rem?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-20 12:57

Tjek hos en forhandler.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-04-20 13:35

Du kan finde forhandlere på Texas hjemmeside, eller købe over nettet!
https://www.texas.dk/reservedele/havefraeser/td-3-td-5-td-5-br/?productgroupsubid=119

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 09-04-20 13:40

Du kan købe remmer her.
https://www.texas.dk/reservedele/havefraeser/?productgroupid=3

Du kan kontakte kundeservice her, så kan i sammen finde ud af modellen.
Citat
Texas A/S
Knullen 22
5260 Odense S
Telefon: + 45 63 95 55 55
Email: post@texas.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-04-20 17:38

Bruger altid Lytek.dk

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-04-20 18:06

Hvis det er en almindelig kileren kan alle størrelser normalt fås ved en af maskinhandlerne som landbruget bruger.
se hvad der er af denslags i din by. Tag den gamle remmed, så finder de let en anden. Kileremme følger alle en standard for profiler og længde.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-04-20 19:20

Hvis det er en almindelig kileren kan alle størrelser normalt fås ved en af maskinhandlerne som landbruget bruger.

Og alle auto værksteder kan skaffe den hjem, men tag den gamle med.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-04-20 23:20

Har du bil? så tjek service interval´erne på samme.