/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Voss ovn tænder grill funktion
Fra : Jidzter
Vist : 243 gange
100 point
Dato : 24-12-19 16:55

Hej

Jeg har en "VOSS ELK23320RF" ovn som nogle selv tænker for dens grill funktion når jeg bruger normal over og under varme

Hva dælan kan det være? Skal jeg have skiftet en eller anden del?

Mvh. Mike

Kommentar
Fra : poten

Dato : 25-12-19 09:45

Citat
Hva dælan kan det være? Skal jeg have skiftet en eller anden del?

Sikkert!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-12-19 10:26

Enten er kontakten gået i stykker eller også er det betjeningsfejl...
Brugsanvisning kan du finde her
https://www.voss.dk/support/user-manuals/?q=ELK23320RF

Kommentar
Fra : Jidzter

Dato : 25-12-19 18:47

Kontakten, altså den man drejer på? Den skifter pludselig til grill funktionen uden at man er i nærheden af det.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-12-19 19:08

Nu er det jo årstiden for både demens og Nisser

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-12-19 20:22

Min første tanke er at LÅGEN ikke lukker tæt, og tror den står GRILL ovn.
Hvilket kan give din fejl ? engang imellem, rens dørens lukkemekanismen/ andet.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-12-19 20:24

Har selv en ovn der har et defekt venstre hængsel og den griller på livet løs, hvis ikke lågen bliver løftet i ? hak.

Kommentar
Fra : Jidzter

Dato : 29-12-19 23:26

Abbaba det prøver jeg lige en af de kommende dage, tak for hjælpen indtil videre ??