/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Køb hos Wupti . Forsendelse?
Fra : ingelein
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 15-09-19 11:04

Hej.... jeg er træt af at der er så mange kategorier, som jeg aldrig finder noget passende i. Der trænger til at Blive renset ud!
Jeg er ved at købe blækpatroner hos Wupti, men kan ikke finde ud af, hvor de sender varen hen. Bestiller man, står der nærmeste Express shop? Den at man kan vælge en shop. Skulle jo nødig køre alt for langt.
Jeg aner ikke, hvad express shop er. Kan google at det er købt af GLS. ER DER NOGEN, DER KAN FINDE UD AF DET? Der står intet om forsendelse i Wuptis bundtekst.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-09-19 11:06

Jeg mener at man ikke kan vælge n shop i nærheden.
Sorry.... Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-09-19 13:21

De har er en åben CHAT funktion, hvis du gider vente et par minutter på svar.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-09-19 13:27

For mig at se er der ingen chat i weekenden
Send et link, hvis det ikke er rigtigt. tak og Tak for svaret
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-09-19 13:46

Der står CHAT nederst til højre, og det er på hver side jeg kommer ind på.
Og det koster intet at bruge den, du får sikkert bedre svar der, end her.

Havde der ikke været åben for Chat, ville der vel stå et tidsrum de har lukket for den.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-09-19 14:34

Man skal udfylde en hel masse, så det kan kke være en live chat. Ringer til dem i morgen
Ingelein

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-19 14:51

Ja, det er rigtigt meget, for at de kan hjælpe.
Og så tager det 2 sekunder for at se om Chatten virker eller den er lukket på helligdage.

Hvad kan vi hjælpe med?
Navn
Eller log ind via sociale medier:
E-mailadresse

Telefonnummer (valgfrit)
Meddelelse (valgfrit)

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 17-09-19 08:54

Tak for svaret abbaba.