/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sameje mellem tre
Fra : phead
Vist : 514 gange
60 point
Dato : 01-07-03 14:36

Kan man lave en samejeoverenskomst mellem tre personer om fast ejendom hvor de to er gift med hinanden?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-03 16:38

Det vil jeg tro, at man kan. Det er vigtigt at alle tre har skrevet under. Ret henvendelse til en advokat, evt. advokathjælpen i den kommune, hvor I bor. Det er gratis os advokathjælpen.

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 01-07-03 18:20

Det kan man. Det at man er gift har ingen som helst betydning i den forbindelse. Det vil være en god ide, at lade en advokat hjælpe med at lave overenskomsten, men i princippet er det ikke nødvendigt. Tal med en kreditforening om det, de skal under alle omstændigheder godkende at I er 3 debitorer på lånet.

Godkendelse af svar
Fra : phead

Dato : 08-07-03 12:28

Tak for svaret ans.
Jeg støver den nærmeste advokathjælp op