/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi luftfilter..
Fra : 30scooter
Vist : 993 gange
10 point
Dato : 01-07-03 09:34

Jeg skal ha sat et powerluftfilter på min Puch maxi.. skal jeg så sætter power luftfilteret der hvor det gamle luftfilter sad??..altså skal jeg sætte power luftfiltret ind mod stellet??

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : recon_

Dato : 01-07-03 10:39

det skal bare sidde samme sted uden at røre ved stellet.. hr du købt et med vinkel?? men ellers skal det bare sidde hvor det andet sad..

mhv recon_

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 01-07-03 11:49

Nej jeg har ik købt med vinkel...det vil så sige at jeg skal bare sætte det samme sted.. men i stellet vil der være et hul.. er det bare ligemeget med det hul??

30scooter

Accepteret svar
Fra : tom15

Modtaget 10 point
Dato : 01-07-03 17:21

Ja det er ligemeget, det var bare der vinden kom igennem til det gamle luftfilter. Men hvis du syntes det er grimt med et hul midt i det hele kan du svejse noget metal på.

tom15

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 02-07-03 11:03

Okay..Tak for svaret tom15.

Kommentar
Fra : sunedn

Dato : 31-07-03 19:52

Jeg har sat et powerluftfilter på min puch maxi, men jeg har et problem og det er at den næsten ikke vil trække og den kan heller ikke køre den optimale topfart.

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 01-08-03 23:37

sunedn> Så er det nok den forkerte dyse du har i

MVH 30scooter