/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Fred Ferkel skum slik......hvor købes de~
Fra : GIBben
Vist : 1019 gange
50 point
Dato : 30-06-03 20:18

Ja kan godt være det ik lige hører ind her, men det var det tætteste jeg ku komme på slik.

Sidst jeg var i tyskland købte jeg en pose Fred Ferkel Skumslik fra KAtjes. Posen er lyserød med en gris der ligger i en liggestol. ER meget interesseret i at vide om jeg kan købe dem her i danmark eller man skal helt til tyskland for at købe disse sjovt vingummi skum der er formet som et grisehoved.......

Ved i deT ?

Kommentar
Fra : Kvak

Dato : 25-07-03 18:49

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set Fred Ferkel Skumslik fra Katjes herhjemme i DK. Jeg kender dem nemlig godt, og køber dem selv i Tyskland. Derfor tror jeg heller ikke at det kan købes nogle steder herhjemme

Kommentar
Fra : karinaj

Dato : 29-08-04 22:08

hejsa
Jeg har købt dem i netto, men tror ikke det er en del af deres sortiment men man kan jo spørge for jeg ved de har haft dem op til flere gange...