/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Video optager
Fra : Smukke_Ole
Vist : 198 gange
100 point
Dato : 12-09-18 13:26

Jeg er på udkig efter en ikke alt for stor videooptager som kan stå på hylden under TV
Jeg har prøvet:
Elgiganten
Bilka
Biltema
Kun Bilka havde en optager, men den var for stor (bred)´
Så jeg vil gerne høre om der findes forretninger i omegnen af min adresse i Aalborg, hvor man kan købe en videooptager.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-09-18 13:35
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-18 14:35

Hvorfor en videooptager.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-18 14:36

Citat
Hvorfor en videooptager.

Tænker på dem med bånd.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 12-09-18 14:42

Hvis du bruger TDC (YouSee) som TV-udbyder, kan du leje en fuldautomatisk optager, der kan det hele. Bruger den selv flittigt.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 12-09-18 16:01

Jeg er på udkig efter en optager, der kan lagre optagelserne på en stor USB disk
Jeg vil helst kunne købe en optager i nærheden af min bopæl i Nørresundby

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-09-18 16:19

En "stor" USB disk er markant dyrere end en konventionel disk, og når det er video, der skal optages og afspilles vinder du intet ved en SSD/USB.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 12-09-18 16:48

Jeg har allerede en USB disk på ca. 1 TB, som jeg har anvendt til den gamle
videooptager, som nu er "stået af"

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-09-18 17:46

OK, det er tilslutningen, der er USB.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-18 17:52

Den eneste fysiske butik jeg lige kan komme på er Labtech:
https://www.labtech.dk/contact_department/aalborg/
For ikke længe siden lå der en ´lille´ Elektronik butik i ´gyden´ overfor døgnapoteket, men mener den er lukket.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-09-18 18:07
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-09-18 05:44

Mange moderne TV har en USB ind/ud gang, hvor man kan isætte en USB pind og optage ad den vej.
Mit 'oldgamle' Sony Bravia har denne mulighed.
Man vælger hvad man vil optage via programlisten, og så optager den ens program.

Mit TV hat 3 USB porte, men det er kun den ene der er afmærket til denne optagefunktion + USB pinden skal formatteres af TV'et!!

Optagelserne kan kun ses på samme TV som det er optaget på