/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Flaskehund
Fra : peggy1
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 01-03-18 21:30

Jeg husker min mor havde en hæklet puddel hund som havde en flaskeindeni.
Er der nogen der kan hjælpe mig med opskriften på den, jeg skal bruge hunden til en ældre dame, som har snakket om den, og jeg vil gerne overraske hende med den.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-03-18 22:05
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-03-18 23:16

Jeg kan kun finde billeder, gem dem evt. til inspiration: https://www.pinterest.dk/pin/478226054154353207/

Men, jeg har opskriften, fra Hendes Verden nr. 49/1965.

Hvis du sender mig en pb med din mailadresse, så scanner jeg den ind og sender den til dig.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 01-03-18 23:22

Den jeg har opskrift på er strikket.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-03-18 23:35
Kommentar
Fra : peggy1

Dato : 03-03-18 12:27

Troldepige.

Troldepige, jeg ved ikke hvordan jeg sender direkte til dig, så jeg prøver denne måde.

Min mail adr. bedstemorpia1@gmail.com

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-03-18 13:12

Citat
Troldepige, jeg ved ikke hvordan jeg sender direkte til dig, så jeg prøver denne måde.

For en anden gangs skyld, så kan du klikke på mit brugernavn i et af mine indlæg, så kommer du til min profil, og der er der bl.a. denne mulighed "Skriv til Troldepige".

Hvis du en anden gang skriver din mail-adresse i et forum, så bør du lave nogle mellemrum, ellers kan du risikere, at modtage en masse spam.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 03-03-18 23:53

Jeg håber du har modtaget min mail.