/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
4-takte?
Fra : mikaelsol
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 29-06-03 14:24

Hvordan lyder det når en scooter 4-takter?
Jeg fik at vide at når den lyder af lort i tomgang, er urytmisk osv. 4-takter den og så skal man dyse ned.
Og hvis den går ud når man kører skal man dyse op, min gør begge dele.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 14:40

at 4 takte er det de fleste bil og MC motore gør, 2taktere lyder som fiskekuttere og 4taktere lyder mere som motorcykler !

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 30-06-03 17:18

Hvis en scooter 4-takter, så siger den underligt på toppen, men der er ikke noget nå den står i tomgang........

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 10:50

Orsted_banden > mig og en kammie fik engang en jog til at firtakte i tomgang! Det var kun for sjov vi prøvede og den kunne på ingen måde kører mere end 5kmt!