/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
bloker telefonnumre fra bestemt land
Fra : preb1944
Vist : 256 gange
100 point
Dato : 08-02-18 15:15

Hej. Mit problem er at jeg på min samsung telefon får opkald fra Vatikanen.Jeg går ind og blokere
opkaldende og modtager så ikke fra det nr. mere.Men hver uge opkald fra forskellige numre.
Kan jeg blokere alle opkald fra Vatikanen (+39) eller må jeg bare leve med det
hilsen Preben

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-02-18 15:17

Du skal da være glad for, du har en "direkte linie" :)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-02-18 15:30
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-02-18 18:03

Du ringer til dit teleselskab og politiet hvis teleselskaber ikke vil hjælpe unden politiet

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-02-18 07:12

Jeg bruger app'en Truecaller (fra Google Play), og den 'sorterer' dejligt ud i disse irriterende opkald fra diverse spammere fra hele verden.

Når du, eller andre brugere af Truecaller, anmelder et nummer som spam, så bliver nummeret automatisk blokeret inden din telefon når at ringe

Man får altså fordelen af andre brugeres erfaringer, når de allerede har anmeldt et nummer som spam, så kan dette nummer heller ikke kontakte dig, og omvendt når du selv anmelder et nummer, så blokeres dette også hos alle andre brugere.

Truecaller sparer mig virkelig for ekstremt mange irriterende opkald.

Den virker som din almindelige telefon opkalds app, men har bare nogle udvidede blokeringsfunktioner + den også kan være SMS app, med samme blokerings funktioner overfor uønskede SMS'er

Den er gratis, med meget få små reklamer der ikke dukker op hele tiden, men kan også købes uden reklamer.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 10-02-18 08:19

Tak for forsøg på hjælp til mit spørgsmål.Det ser ikke ud til at et enkelt land kan blokeres-Vatikanen.Det er alle andre lande eller numre.også iflg.mit mobilselskab

Annuller spørgsmålet
Fra : preb1944

Dato : 10-02-18 08:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål