/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kontakt til HP (Hewlett Packard) i DK?
Fra : ingelein
Vist : 178 gange
50 point
Dato : 23-11-17 09:08

Jeg vil gerne købe en ny printer i stil med min HP 940 series. Har ikke brug for en all in one blækprinter. Jeg kan ikke se om f. Eks. Modellen HP 6230 kan udskrive konvolutter. Det er ligesom om den ingen bakke har til det.
Jeg kan ikke finde ud af at kontakte HP. DET ER SOM ET CIRKUS VED KONTAKT. RUNDT OG RUNDT
I MANEGEN
Ingelein

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-11-17 12:16

Så vidt jeg kan se så har den ikke nogen separat bakke til kuverter. Men inputbakken kan tage op til 15 kuverter. Man skal blot selv indstille inputbakken hver gang man skifter fra det ene til det andet. Du kan set det under papirhåndtering i nedstående link:

http://www8.hp.com/dk/da/products/printers/product-detail.html?oid=5390321#!tab=specs

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-11-17 22:58

Jeg synes også deres support er lidt lukket. Men jeg fik udmærket hjælp fra dem, tilbage i januar.
Havde købt en ny bærbar, og lukket den ned uden at være opmærksom på åbnings koden.
Meget venlig dame, der stille og roligt guidede en 74 årig igennem til et nyt Windows 10 ver.

Men den var under garantien, nok derfor. Men du kan kigge lidt på
https://support.hp.com/dk-da
Dog nok mest til maskiner man HAR købt. Men jeg har en tlf. til personlig support, som jeg fik.

Tør ikke garantere den stadig virker, men.... hp tlf. 8040 0117.

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-11-17 23:18

Tak for svaret Mosebaek. Det vil jeg prøve i morgen.

Er der mon nogen herinde, som har en Deskjet Pro 6230? Er den ok?
Ingelein