/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
har løjet om min adresse til nye arbejds
Fra : esbrablok
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 22-11-17 12:47

Efter at have fået utallige afslag på mine jobsøgninger med den begrundelse, at jeg bor for langt væk, og de derfor mener det vil være en udfordring for mig at pendle, har jeg set mig nødsaget til at lyve om min adresse.

jeg har defor fortalt jeg bor 1 times kørsel fra arbejdsstedet mod de 250 der i virkeligheden er.

hvad pokker gør jeg nu?

hvordan redder jeg mig ud af den?

kan jeg skjule min rigtige adresse eller hvad gør jeg.

i ansøgningen har jeg skrevet min kammerats adresse.

HJÆP.

Er så forvirret og nervøs for hvordan de vil reagere når de spørger til mine personlige oplysninger.

Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 22-11-17 12:49

Jeg har ikke noget problem med at stå op kl 5 for at køre på arbejde.

jeg er et frisk morgen mennesker og kan sagtens bruge 5 timer på transport om dagen.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-11-17 17:42

Har du fået jobbet er der vel ingen problemer...

Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 22-11-17 18:47

problemet vil opstå, når de spørger om mine personlige oplysninger

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-17 20:37

Citat
når de spørger til mine personlige oplysninger

Mener du kan tilmelde dig på den Kommune du vil? men kan ikke huske reglerne,især hvis du allerede har fast adresse, men det kan andre sikkert bedre svare på.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-11-17 07:06

Citat
jeg har defor fortalt jeg bor 1 times kørsel fra arbejdsstedet mod de 250 der i virkeligheden er.

Shit. Bor du 250 timers kørsel fra arbejdspladsen. Glem det job, det kommer aldrig til, at fungere.

Godkendelse af svar
Fra : esbrablok

Dato : 24-11-17 09:07

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : ChrisBrodersen

Dato : 20-08-20 14:55

Hej med dig. Jeg stod i en lignende situation, da jeg begyndte hos https://classicroom.dk/ . Jeg valgte dog bare at være klar i spyttet og have argumenterne klar. Det blev taget meget pænt imod. Måske det skulle være viklen?