/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Att: bruger Alka
Fra : Martin98
Vist : 244 gange
60 point
Dato : 18-11-17 23:48

Hej Alka. Angående at hænge toiletrullen indad eller udad.
Nu er der afførings partikler overalt på et toilet i luften. Det er derfor der lygter. Det lander alle vegne derude.
I får også afføribg på hænderne selvom I bruger toiletpapir. Derfor er der ingen grund til at samle det på væggen vag rullen, fra hele familien. Tjo I får da styrket jeres immunforsvar

Men jeg er nysgerrig. Hvorfor hænger jeres den gale vej? Udseendet?

Kommentar
Fra : Martin98

Dato : 18-11-17 23:49

Lygter = lugter

Kommentar
Fra : Martin98

Dato : 18-11-17 23:51

Hvorfor vasker i så fingre efter i har skudt, hvis I ikke får noget på hænderne?

Kommentar
Fra : Martin98

Dato : 18-11-17 23:52

Skudt = skidt. Auto bras på mobil

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-17 10:51
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-17 10:59
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-11-17 22:58

Citat
Nu er der afførings partikler overalt på et toilet i luften. Det er derfor der lygter. Det lander alle vegne derude.

Tippet er der da ikke noget galt med? med mindre DU bruger rullen til at skide på - andre bruger normalt lokummet og der efter papir til at rengøre en ´vis´ genstand med.
Jeg så i gamle dage?? et BIDË/ springvand, som mennesker drak vand af - men sådan er der jo så meget.

Citat
Auto bras på mobil

Længe leve Micro-blød og andre

Kommentar
Fra : Martin98

Dato : 22-11-17 23:05

Så jeg behøver ikke at vaske fingre mere?

Kommentar
Fra : Martin98

Dato : 22-11-17 23:06

Lugten i sig selv er afføringspartikler

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-11-17 17:34

Toiletpapir?

Rigtige mænd bruger da sandpapir.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 30-11-17 13:26

Jeg bruger h. hånd lige som dronningen, som hun hilser med. Hvad vej vender hendes papir mon

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-12-17 21:14
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-12-17 16:14
Kommentar
Fra : katekismus