/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Ingen vil komme til barns fødselsdag
Fra : mabou
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 14-11-17 20:46

Mit barn går i o klasse  og  har deltaget ved de 4 fødselsdage der indtil videre er været afholdt.

Mit barn havde fødselsdaginvitationer  med til eleverne fra klassen i sidste uge.

Men der er kun 2 ud af de 10 inviterede der har tilmeldt sig.

Sidste tilmelding er d. 16.

Hvad gør man i denne situation.?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 14-11-17 21:25

Venter til den 16. og gør dem opmærksom på det. Forældrene har vel travlt.

Barnet kan jo også spørge de manglende børn.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 14-11-17 21:28

Lyder meget normalt - Vi plejer at ringe rundt til lidt under halvdelen af klassen for at høre om de kommer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-11-17 08:33

Vores børn og og børnebørn har altid haft alle drenge og piger med til fødselsdag.
Lærer og lærerinder har også været med.

Det der med aflevering af fødselsdags-invitationer henne i klassen, lige for næsen af dem der ikke skal med.................................kan hurtigt blive starten på en moppekrig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-17 09:02

Kommer der så kun 2? Så gør det til en oplevelse. Tag ungerne med ud. Vælg efter pengepung: Tivoli, Legoland, Vandland, Biograf, Sport (Klatrevæg, Badminton, Svømning, Skøjter, Skaterrampe osv. ), Natur (Hav/Skov) evt. fisketur?

Altsammen noget at fortælle om efterfølgende istedet for: Computerspil, Pizza/pølser, lagkage og sodavand.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 15-11-17 09:54

Tak for de gode svar

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 15-11-17 19:21

Skide godt forslag molo. Lav en luksus fødselsdag ud af det, hvis der kun kommer 2 gæster.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 16-11-17 09:36

Så har resten timeldt sig her til morgen og i går aftes :D

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-17 10:55

Citat
Så har resten timeldt sig her til morgen og i går aftes :D

Hvor er det bare dejligt for dit barn Men ikke kun for dit barn, men også for dig

Jeg håber, at fødselsdagen bliver som håbet. Det er ofte at børn/forældre ikke kigger tasken efter, når den lille pode kommer hjem

God fornøjelse og til fødselsdagsbarnet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-17 13:06

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-17 15:51

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 20-11-17 13:01

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-11-17 13:03

Tak for point