/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Uklar skærm
Fra : sdam
Vist : 222 gange
100 point
Dato : 10-11-17 09:59

Jeg har fået ny bærbar PC'er, hvortil en sekundær skærm. Jeg kan ikke rigtig hitte rundt i de her muligheder omkring den rigtige skærmopløsning!
Et godt råd er ønskeligt

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-17 20:40

Citat
Jeg kan ikke rigtig hitte rundt i de her muligheder omkring den rigtige skærmopløsning!

Højre klik på skrivebord, der burde dukke et par løsninger frem.
Citat
Uklar skærm

Den kunne også være defekt eller ikke være opdateret = pas på med opdateringer af drivere.

Citat
Jeg har fået ny bærbar PC'er

Der burde følge et par Software CD med, hvor der burde ligge diverse programmer der skal installeres.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 11-11-17 11:23

I og med det er en 23" sekundær skærm der er koblet på computeren, skal jeg op på en opløsning der gerne skulle hedde 2048 x 1152 eller min. den der er et nummer mindre for at kan få en klar/den bedste opløsning!
Forstår heller ikke rigtig, at hvorfor den starter med den rigtige opløsning på 2048 x 1152 når den åbnes, for så at skifte til max. 1366 x 768!
Det har sikkert noget at gøre med valg af skærm 1 eller 2, men det kan jeg ikke gennemskue, så lidt hjælp vil ikke være af vejen.......

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 23-11-17 10:54

Tak for svaret mig-selv.