/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
monitor til grafikkort
Fra : TEAS
Vist : 331 gange
200 point
Dato : 19-10-17 00:38

Kan jeg bruge en 75 HZ monitor til min PC

Grafikkortet er Geforce GTX 750

mvh

Teas

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 19-10-17 09:58

Prøv! Det kan ikke skade at prøve hvis stikkene vel at mærke passer.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-10-17 17:06

ÆH! Erv det en analog skærm det er tale om?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 19-10-17 21:22

Citat
Kan jeg bruge en 75 HZ monitor til min PC

Sagtens - dog kan opløsningen måske blive for stor/lille - hvilket gør at skærmen ikke vil starte op med billed på - men du en meget kort besked på at skærmen ikke kan bruge PC´s opløsning.
Og hvis det er tilfældet skal du tilbage på skærmen der virkede og nedsætte opløsningen = eller bruge F? knappen med Start op i sikker tilstand, der kan du så ? regulere opløsningen.

Er det tilsluttet VGA/HDMI

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-10-17 21:26

Citat
regulere opløsningen.

Husk at gem indstillinger.

Der er forresten megen stor forskel på skærmopløsninger, da skærmen kan misforstå Windows og dit ekstra kort, har selv haft en masse bøvl med et TV jeg brugte som pc skærm - men det er bare at forsøge sig frem, selv i dag har jeg problemer med min PC skærm, men har dog fundet en ´mellemvej´ som er brugbar? hvis ikke den skal køres på fuld HD, og så kan ikke se en ´skid´.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 19-10-17 21:43

Tak for svaret mig-selv
Jeg fik en god forklaring på spørgsmålet.
Og hvordan det skal gøres.