/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pinnacle 20 Ultimate
Fra : ppk
Vist : 355 gange
300 point
Dato : 22-09-17 19:24

Hej

Har installeret Pinnacle 20 Ultimate på min bærbare, som har Windows 10

Mit problem er NU at når jeg vil afspille den video, som følger med kan jeg KUN høre lyden ! over til højre skulle der jo også gerne være et levende billede på ! men det er der så ikke.

Kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gøre ? for at for også at få billedet til at virke ?

Lige nu er der bare en sort firkant

PPK

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-17 19:33

Det kan være du kan afspille med dette gratis program.
https://vlc-windows-10.en.softonic.com

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 22-09-17 20:02

Eyvind

Tak for tipset

Jeg skal jo kunne se videoen i Pinnacle afspilleren for at kunne redigere min film

PPK

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 20:38

Citat
Jeg skal jo kunne se videoen i Pinnacle afspilleren

Det kræver sikkert en net-forbindelse - som du skal give tilladelse til at afspille - luk din firewall/sikkerhed.

Ellers burde video´en ligge i installations mappen = H klik på IKONet/ egenskaber ? åbn filplacering - og find det der ligner et video klip

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 20:38

Citat
Lige nu er der bare en sort firkant

Manglende internet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 20:40

Citat
Jeg skal jo kunne se videoen i Pinnacle afspilleren for at kunne redigere min film

Så kunne du mangle Codecs prøv K lite:
https://www.google.dk/search?q=K+lite&oq=K+lite&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 20:43

Citat
den video, som følger med kan jeg KUN høre lyden

Har intet med
Citat
Jeg skal jo kunne se videoen i Pinnacle afspilleren for at kunne redigere min film

Du skal ÅBNE dine filer der skal redigeres i selve programmet - som regel øverst til venstre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 20:46

NB, det kan også være at du bare?? kan trække dine filer over i programmet - husk det kan tage sin tid før klippet vises, afhængig af hvor stor og hvilket format de er i.

Accepteret svar
Fra : ladegard

Modtaget 300 point
Dato : 20-11-17 19:01

Se ned på tidslinien, hvor curseren kører. Kig derefter til venstre ud for spor (2). Hvis der er en rød streg gennem øjet, kommer der ikke noget billede, men en sort firkant. Klik på øjet og den røde streg forsvinder og der kommer billede frem.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 20-11-17 19:45

Tak for svaret ladegard.

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 25-11-17 21:53

det var så lidt