/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver
Fra : Pytten1510
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 21-09-17 18:05

Hej
Har netop købt et brugt Mad Catz Strike 7 tastetur til sønnen, men kan ikke finde driveren til det.

Kan nogle hjælpe. Han er windows 10.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-09-17 18:16
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 21-09-17 18:24

https://www.youtube.com/watch?v=dxpsDWRKyT0

Kig evt på denne wideo

Under opsætning skal den køre driveren i win7 kompatibel tilstand

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 21-09-17 19:01

Hmmm, når jeg besøger matcatz.com kommer der ingen muligheder frem for download driver...

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 21-09-17 19:11

og det you tube videoen henleder til, eksisterer heller ikke længere ???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-09-17 19:23
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 21-09-17 22:23

Ja, opgaven er ikke nem....
Jeg kan simpelthen ikke finde det "kontrolcenter" til tasteturet....

Som det man kan hente til Logitech, hvor man indstiller macro osv..

Nogle gode bud ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 09:47
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 09:48
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-09-17 10:20

Det har ikke rigtig hjulpet mig videre....desværre.

Jeg kan stadig ikke finde det "kontrolcenter", hvor man kan indstille sit tastetur personligt.
Oprette personlige profiler.
Jeg har lige købt og installeret DriverAgent Plus og får at vide at alle drivere er opdateret.
Det kostede mig 275 kr, men er ikke kommet nærmere det jeg ville finde.

Logitech har et program, hvor man kan indstille sin mus til macro. Man kan oprette profiler på tastetur, indstille headset osv....

Det er et tilsvarende program jeg ville have til det nye tastetur...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 10:33

Citat
Jeg kan stadig ikke finde det "kontrolcenter",

Så har det sikkert intet med Driver at gøre, men et simpelt program hvor du kan styre/ programmere tastefunktionerne, prøv:
https://www.google.dk/search?q=program+keyboard&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwiYgfnBsLjWAhXKCpoKHX9eCS0QvwUIIygA&biw=1164&bih=530

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 10:36

Og det havde du så skrevet.
Citat
Logitech har et program, hvor man kan indstille sin mus til macro. Man kan oprette profiler på tastetur, indstille headset osv....

De fleste gratis programmer kan klare problemet, bruger det ikke selv bortset til min mus

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 10:42
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 10:55
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-09-17 12:21

Youtube filmen var kun for at se hvordan du opsætter det i Windows??
Hjemmesiden er der et felt download ?
??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 12:35

Citat
Hjemmesiden er der et felt download ?

Citat
DOWNLOADS

WELCOME TO THE DRIVER,SOFTWARE AND PROFILES DOWNLOAD PAGE

If you are installing your product for the first time you will need all the latest downloads/software and to get full functionality.

FIND YOUR DOWNLOADS

*Error: Connecting to database

Kommentar
Fra : edison

Dato : 22-09-17 14:25
Kommentar
Fra : edison

Dato : 22-09-17 14:26

der sku være driver og software til at få det til at virke

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 16:48

Citat
der sku være driver og software til at få det til at virke

Læs længere oppe

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-09-17 18:53

jeg har fundet driver til keyboard.
Problemet er stadig at jeg ikke kan få det lille touch display til at reagere, så der kan lægges spil og andre genveje ind i det.
Volumen kan ej heller bruges...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-17 21:00

Citat
købt et brugt Mad Catz Strike 7

Giv sælger en RØVFULD..
han har garanteret softwaren eller smidt det ud - og solgt det billigt til dig.

Men også dit ansvar at spørge om ALT følger med.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-09-17 22:03

Ja, det kan godt være at jeg har været lidt naiv.
Men nu var det hans højeste ønske.
Er der slet ingen måder man kan få det til at køre ?
Det skulle virke med Windows 7, ved bare ikke hvordan man gør
Hvis man kan ???

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 24-09-17 07:47

Så lykkedes det endelig. :)
Vi har nu kontakt til keyboard, touchscreen og smart Technology.
Jeg kan oplyse at det virker i kompatibilitet - Windows 7.
Driver version 7.0.33.91
Software 7.0.33.91

Tak til alle, som kom med indputs :)

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-17 08:25

Selv tak - er glad for at det virkede, og sønnike også kan bruge sit fine keyboard!

Men som skrevet, så giv lige sælger en røffel for manglende CD med driverne!!

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 24-09-17 10:07

Tak for svaret dogvillestar.
Sælger har valgt ikke at svare på min henvendelse.

Jeg har nu på den hårde måde lært noget.

Men i sidste ende - hvad gør man ikke for sine børn.

Og tak til ALLE, som kom med gode råd og inputs.

Kommentar
Fra : dogvillestar