/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
BoligBytte i EU?
Fra : amoroh
Vist : 187 gange
300 point
Dato : 18-09-17 14:21

Hej.., jeg ved ikke hvor kan jeg spørge om at bytte min permanent almen Bolig med en anden permenent bolig i EU lande?evt. kontakt.
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-09-17 15:59

Du kunne jo starte med et ferie bolig bytte...

Der hvor jeg før arbejdede, var det meget brugt, at danskere med havudsigt
byttede hus et par uger om sommeren med syd europæere med bjærgudsigt.

Pas på med bolig investering i sydlige og især østlige EU lande.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-17 20:26

???
Kan man bytte en almen (leje) lejlighed med andet - i udlandet, tror næppe det er lovligt i DK men er ikke inde i de regler.

Det må vel op til udlejer/ boligforening om det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-09-17 20:29

Hvis det er ferie (kortvarigt) er det sikkert muligt, men hvis det er langvarigt, så har jeg svært ved at forstå at nogen fra et langt bedre klima vil flytte til Danmark med det klima vi har pt.