/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kan man slippe for "Nets" i webshop?
Fra : cristian2
Vist : 273 gange
40 point
Dato : 21-08-17 15:45

Mon kone vil forsøge sig med at leve af at sælge smykker på markeder og nettet ....
(Wordpress, Woocommerce).

Jeg har nogle spørgsmål i den forbindelse:

1. Hun har kun brug for Visa og Mobilepay (og ikke Dankort) som kundebetalingsmuligheder. Jeg fik at vide, at man kunne undgå at arrangere sig med Nets (skulle være dyrt og besværligt), men nu har jeg kontaktet Danske Bank, som siger, at det kun er Nets der står for det. Er det rigtigt?
2. Hun har forelsket sig i et tema (http://savoy.nordicmade.com/). Men her er der ikke mulighed for nyhedsbreve, ser det ud til. Kan man bare tilkøbe nyhedsbrev-element og tilkoble det som "en ekstra legoklods"?
Eller er det bedre at få tingene bygget op fra bunden, så man kan få nyhedsbrev-elementet integreret? Bliver det ikke meget dyrere?

Er der andre ting hun skal have med i overvejelserne?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-08-17 16:24

Ad 1. Det er korrekt, hvad Danske Bank siger - de har monopol, men du kunne prøve PayPal, som også er dyrt.

Hun skal - formentligt - også anskaffe sig et CVR (MOMS) - nr., hvis hun omsætter for over kr. 50.000,- om året.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 40 point
Dato : 21-08-17 17:11

Mht. til nyhedsbreve på Wordpress, så er der masser af muligheder.
Enten som et plug-in, eller som en Widget, som der findes rigtig mange af.

https://www.google.com/search?q=wordpress+newsletter+free+plugin&oq=wordpress+newsletter&aqs=chrome.5.69i57j0l5.12545j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-17 14:52

Citat
1. Hun har kun brug for Visa og Mobilepay

Visa er vel kun hvis der handles i udlandet.
Almindelige bankoverførelser tager et par sekunder med straksbetaling/ MobilePay.

Har selv haft en hjemmeside med diverse salg, lavet udelukkende med PayPal Shop Maker meget nemt og ligetil.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 26-08-17 10:01

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar