/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flytte billeder fra Skype!
Fra : lukas2502
Vist : 302 gange
95 point
Dato : 17-08-17 14:04

Jeg har fået tilsendt flere billeder via Skype, hvordan flytter jeg dem ind på min PC?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-17 17:07

Du skal acceptere nedhentning / download ...............så bliver du bedt om hvor de skal ligge eller de lægger sig i mappen for nedhentning. I stifinder (wintast + e ) bø du kunne finde dem-

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-08-17 19:00

Og hvis det ikke lykkes så højreklik på hvert billede og tryk gem som.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 17-08-17 23:12

Citat
Og hvis det ikke lykkes så højreklik på hvert billede og tryk gem som.

Når jeg højreklikker på billedet i Skype, findes denne mulighed ikke.
Citat
Du skal acceptere nedhentning / download .

Hvor skal jeg acceptere nedhentning? Mere forklaring er nødvendig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-08-17 09:31

Hvis "Gem Som" ikke er mulig, kan du jo blot tage en print screen. Lægge den ind i Paint, og beskære den, hvis ønskeligt. En metode jeg bruger meget.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-17 10:21

Hvis det er på en computer via skype du modtager et billed bør det se sådan ud.
http://peecee.dk/upload/view/468798/full

Højreklik på billedet og du bør mulighed for at gemme det på pc.

Ellers fortæl lige hvordan du modtager billedet - altså via telefon / tablet / pc eller hvad.

Ps. til de nysgerrige........................ så er billedet en cappuccino med sidevogn.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-08-17 11:02

Citat
Højreklik på billedet og du bør mulighed for at gemme det på pc.

Når jeg højreklikker på teksten som følger med billedet, kommer muligheden: Kopier teksten, men hvor/hvordan kan jeg indsætte den på min PC?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-08-17 11:07

Citat
Kopier teksten

Beklager; der skulle stå: Kopier meddelelse.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-08-17 11:23

Ctrl + v (almindelig indsæt) i f.eks. et Word dokument.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-08-17 11:28

Citat
Ctrl + v (almindelig indsæt) i f.eks. et Word dokument.

Ja, teksten men intet billede.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-08-17 11:33

Så højreklik på billedet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-17 11:35

Nu prøver jeg en gang til, og for at kunne hjælpe mangler jeg lidt oplysning

Hvis det er på en computer via skype du modtager et billed bør det se sådan ud.
http://peecee.dk/upload/view/468798/full
1 ser det sådan ud eller hvad

Højreklik på billedet og du bør mulighed for at gemme det på pc.
2. får du muligheden som jeg viser dig

Ellers fortæl lige hvordan du modtager billedet - altså via telefon / tablet / pc eller hvad.
3. svar mangler

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 18-08-17 13:44

Citat
Hvis det er på en computer via skype du modtager et billed bør det se sådan ud.

Det ser sådan ud, når jeg Kopierer meddelelsen, vil jeg gerne vide hvor jeg kan flytte den hen. Om det er Word eller Paint er der bare en blank side.

Jeg modtager Skype via min PC

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 95 point
Dato : 18-08-17 14:06

Du skal bruge gem som ..............................fra det billede jeg viste dig.

http://peecee.dk/upload/view/468798/full

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 18-08-17 15:37

Tak for svaret Eyvind. Det var lige: "Gem som", som jeg manglede, virker super!