/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
To Pc'er
Fra : paulinfabritius
Vist : 286 gange
200 point
Dato : 02-08-17 20:04

Jeg har fået for vane at bruge to PC'er, en stationær med Vista og en bærbar med Windows 10, sammen... Kan jeg ikke have dem tilsluttet en printrer samtidig med "kabler", således jeg kan udskrive uden at skifte kabler...? Har forsøgt med en "USB"-box men det virker ikke..?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 200 point
Dato : 02-08-17 21:23

Der skal du have en decideret box - kaldet printserver.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 02-08-17 23:33

Jeg bruger en printer med netværkstilslutning. Til denne kan man næsten være lige så så mange tilsluttet som det skal være. Mange har både indbygget kablet og trådløst netværk. Idag adskiller installationen sig ikke meget fra installationen af en USB-printer.

Hvis du ikke vil udskifte din printer kan du også bruge en printerserver i stil med denne:

http://www.edbpriser.dk/printserver/edimax-ps-1206mf-id-374705.aspx

Du kan også selv prøve at kigge dig omkring her:

http://www.edbpriser.dk/printer-scanner-og-kopi/printserver.aspx?offset=10&count=10&sort=TotalPrice&rlm=List

Godkendelse af svar
Fra : paulinfabritius

Dato : 15-08-17 11:18

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-08-17 11:22

Tak for point.

Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 24-08-17 22:12

Begge svar var gode, og jeg havde tænkt mig at belømme begge
,men det er vist ikke muligt...