/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Elevationsseng
Fra : omahexen
Vist : 325 gange
200 point
Dato : 13-07-17 08:50

Vi har en elevationsseng hvor topmadrassen rutsjer mod fodenden når vi hæver hovedenden.For et par måneder siden købte vi en mellemlægsmåtte hos Jysk,det fungerede fint i begyndelsen,men nu er problemet der igen.Nogen der har et godt råd ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-07-17 09:51

Burrebånd til at holde det på plads eller flydende Latex på ´bunden´.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-17 10:02

Sy 2 eller 3 bendel i toppen og bind topmadrassen fast...............eller dæmpe de vilde nætter.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-07-17 10:07

På min bruger jeg sådan noget skridsikkert underlag, der egentligt er lavet til gulvtæpper, og det virker fint! Havde samme problem!

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 13-07-17 19:36

Hvad er flydende Latex ?,og til Eyvind,så undværer jeg hellere topmadrassen !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-17 19:44

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 13-07-17 20:19

Citat
Hvad er flydende Latex ?

https://rito.dk/219-latex-til-bla-skridsikre-saler-og-taepper
Jeg bruger det bla til at lime tøj med, hurtigt og nemt - bukser lægges op på 2 minutter.
Ellers bruges det også som = læs på siden.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 16-07-17 08:55

Tak for svaret mig-selv. Så kan vi jo gå til den igen !!!