/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Falsk Cvr. nr på kontrakten.
Fra : bimmer30
Vist : 365 gange
30 point
Dato : 10-06-17 09:55

Jeg er selvstændig, og yder bla bogføring, omstrukturering og optimeringer. Nu sidder jeg hos en
kunde og opdager at der hvor han lease´r hans materiel, bruger et ikke eksisterende cvr. nr både på faktura og kontrakter. Det er klart at jeg havde en fornemmelse for at noget var galt, og derfor undersøgte det hele lidt nærmere. hvad er loven?? er det ikke dokumentfalsk.
Tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 40 point
Dato : 10-06-17 10:39
Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-06-17 11:26

Det kan blive meget dyrt for din kunde læs her http://timegruppen.dk/nyheder/cvr-snyderi-vil-du-ikke-kunne-li-039

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-06-17 13:26

Drop ham omgående for ikke at blive trukket ind.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-06-17 13:43

Citat
hvad er loven?? er det ikke dokumentfalsk.

Det bør du jo kunne sige dig selv i den funtion du har som selvstændig og som yder bla bogføring, omstrukturering og optimeringer...

Godkendelse af svar
Fra : bimmer30

Dato : 11-06-17 14:29

Tak for svaret katekismus.
Jeg går ind og tjekker der også... jeg er taknemmelig for dit svar

Kommentar
Fra : bimmer30

Dato : 11-06-17 14:34

Tak til alle, jeg har ikke set dette før, og vil bruge alle jeres råd.. God weekend.