/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Første uge i ramadanen
Fra : Reset
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 04-06-17 11:41

Så gik den første uge af ramadanen. Ramadanen er jo blevet en halvofficiel begivenhed, som bla. bliver fejret i snapsetinget på Borgen.

Ramadanen er jo som bekendt måneden, hvor muslimernes godhed i særdeleshed bliver vist. Det er også måneden hvor muslimer sulter sig i dagtimerne for derefter, at æde sig en pukkel til om aftenen.
Mon ikke der sendes lidt had mod danskerne som har placeret deres velfærdssamfund så langt mod nord, med mange lyse timer til følge.

En sådan livsstil ville ikke kunne leves, hvis man samtidig skulle passe et seriøst stykke arbejde. Det
skal en stor del af disse indivier så heldigvis heller ikke.

Det gælder dog ikke disse Somaliske kvinder, som har påtaget sig opgaven med, at få deres van-
artede afkom til, at opføre sig anstændigt. En stor opgave må man sige. Bemærk iøvrigt hvilket offer de bringer.
"Selvom vi har travlt og har vores egne problemer, så vil vi gerne hjælpe, siger Zaineb Mohammed"

http://www.jv.dk/kolding/Somaliske-kvinder-skaber-ro-i-ballade-bus/artikel/2509048

Hvis de er heldige, kan de nok overtale Kolding Kommune til, at betale for "arbejdet", så ville de
kunne optjene de magiske 225 timer som bringer dem væk fra kontanthjælpsloftet. Den slags undergravende aktivitet er før set.

Som tidligere nævnt er godhed i højsædet i denne måned. Er det så lykkedes i den første uge.
Ikke just. Herunder oplistes en række links til de sædvanlige trivielle sager såsom tyveri, hærværk,
knivstikkeri, slagsmål og seksuelle overgreb.

64-årig påtalte åbenlyst tyveri fra butik
http://lokalavisen.dk/64-aarig-paatalte-aabenlyst-tyveri-fra-butik-pludselig-var-han-omringet-af-7-aggressive-maend-/20170529/artikler/170529487

Fra Esbjergs ghetto
http://esbjerg.lokalavisen.dk/uro-paa-stengaardsvej-udestuevinduer-smadret-af-sten-/20170529/artikler/170529521/2018

Loyal to crime
http://aarhus.lokalavisen.dk/syv-personer-anholdt-i-aarhus-vest-var-iklaedt-skudsikre-veste-havde-vaaben-paa-sig-/Politi/20170529/artikler/170529461/1453

14.årig pige angrebet af mellemøstlig mand
http://lokalavisen.dk/storalarm-14-aarig-pige-angrebet-af-mellemoestlig-mand-forsoegte-at-tage-hendes-bukser-af---ved-hoejlys-dag-/20170603/artikler/170609846/1265

Angreb politi med sten
http://lokalavisen.dk/angreb-politiet-med-sten-nu-er-21-aarig-genkendt-og-anholdt-/Politi/20170602/artikler/306029997/1265

Bandeopgør i Birkerød
http://lokalavisen.dk/bandeopgoer-udviklede-sig.-en-blev-skudt-og-to-fik-saa-mange-taesk-at-de-maatte-paa-hospitalet-/Regionale-nyheder/20170602/artikler/306029998/1051

Gruppeslagsmål foran retsbygning
http://aarhusmidt.lokalavisen.dk/gruppeslagsmaal-foran-retsbygning-betjente-maatte-traekke-stave-og-bruge-peberspray-/Politi/20170530/artikler/170539959/2374

Irakiske mænd skal i brummen efter 45 tricktyverier
http://aarhusvest.lokalavisen.dk/tricktyve-faeldet-irakiske-maend-skal-i-brummen-efter-45-tricktyverier-/Politi/20170601/artikler/170609945/2390

Syv personer anholdt i Aarhus Vest
http://aarhusvest.lokalavisen.dk/syv-personer-anholdt-i-aarhus-vest-var-iklaedt-skudsikre-veste-havde-vaaben-paa-sig-/Politi/20170529/artikler/170529461/2390

Arabiske mænd truer og røver teenage-drenge
https://24nyt.dk/arabiske-maend-truer-roever-teenage-drenge-hjaelp-politiet/

Slagsmål og knivstikkeri
https://24nyt.dk/alvorligt-slagsmaal-stole-skilte-knivstikkeri/

Gerningsmanden beskrives som: Mand, mellemøstlig af udseende
https://24nyt.dk/mellemoestlig-mand-kniv-tilfaeldige-forbi-passerende-skal-vi-slaas/

Hvis du ikke gad, at klikke dig gennem linksene, forstår jeg det godt, for der er intet nyt under solen. En ganske almindelig uge i det multikulturelle paradis.

Hvad er så formålet med dette indlæg? Intet andet end til stadighed, at gøre opmærksomhed på det vanvid som dhimmi parlamentet påfører befolkningen.

Et lille lyspunkt har ugen alligevel bragt. DF har (for første gang, vistnok) stemt nej til til statsborgerskabet, som folketinget uddeler pr automatik. Denne gang til 2139 personer. Du kan se navnene her:
http://www.ft.dk/RIpdf/samling/20161/lovforslag/L189/20161_L189_som_fremsat.pdf

BREAKING-BREAKING-BREAKING-BREAKING-BREAKING-BREAKING-BREAKING-BREAKING
Nej, det er bare pjat. Der er absolut intet breaking i, at muslimer lørdag aften i London myrdede 7. vantro med bil og kniv. Breaking er efter min mening, når der sker noget overraskende og uventet.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-06-17 12:45

? X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-06-17 16:52

Ja intet nyt under solen. Islamiseringen af hele Europa er godt i gang -og har været det længe.
Islams lystige svende får hver dag lidt ny landvinding mens hele Europa ser til med ordene: Jamen, vi forstår det godt, fordi, europæerne i 1100 tallet tog på korstog. Eller ligeså lalleglad et argument; Efter næste generation, så er "........sæt selv ind........................."

Nå, men London blev igen igen igen igen igen igen igen igen beriget af islam med masser af døde og sårede tilfølge og atter engang skal vi høre de hjernedøde politikeres taberord: "Stå sammen. Vi er alle fra London. Dumme svin. Tøjbamser. Tårer. I sorg. Chokeret......og fanden og hans pumpestok.

Om en uge er alt glemt og islam-berigelsen kan fortsætte i vante gænge.
Jeg er efterhånden immun overfor terror. Jeg tog mig selv i at tænke: "Nårh jaaa, sådan vil de vel ha' det, siden idioterne stemmer som de gør. Hahahaha....Muslimsk borgmester i London.... Det svarer vel stort set til, at Hitler var borgmester i Jerusalem...?

Nu - lidt udenfor emnet. Hele venstrefløjen er efter Støjberg fordi, hun ikke synes at pædofili skal foregå i Danmark. Men det synes venstrefløjen åbenbart, fordi, det står i en eller anden snotforvirret Konvention, at det må man godt når man er muslim.....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-06-17 21:25

rama hvad for mennesker? der bor forhåbenlig kun Danskere i DK

Og ingen Dansk vantro?? overholder den Danske Bibel og faster ´lige til Påske´.
Men sådan er vi jo i lille DK = med voldsforbrydere og andet godt godtfolk på TÅLT OPHOLD
Hvornår ind fører `Danskerne´ trolde, så er helligheden virkelig velbevaret i den Danske kirke.
Og musser´ne?? der skal gennem en grisefarm for at komme ind i DK? eller bare holde sig fra at lave indbrud.
FUCK hvor har ´de´ det godt - de kan råbe højt om noget Danskere ryger i spjældet for = RACISME = vi fodå dig ik.
Et MØJSVIN er og bliver.....
https://www.google.dk/search?q=trolde&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi4z7Wn86TUAhXCJ5oKHf_DB60Q_AUICigB&biw=1280&bih=610

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-17 08:38

Reset ->

Citat
..så ville de kunne optjene de magiske 225 timer som bringer dem væk fra kontanthjælpsloftet.

Ja, man kan mene hvad man vil om ramadan, jul, påske, Kristi himmelfart, pinse osv.

Jeg vil bare lige korrigere: At opfylde 225 timers reglen fjerner IKKE kontanthjælpsloftet. Det gør blot at man er berettiget til fuld kontanthjælp i resten af årets uger ..og alligevel ikke. De 6 uger man arbejder (..har arbejdstimer) modtager jo man ikke kontanthjælp. Derfor skal man afmeldes kontanthjælpsystemet, såfremt man arbejder de 6 uger samlet. Så skal man gentilmeldes. Derefter har man så mistet retten til at holde ferie i et år ..medmindre man selv betaler derfor.

Det er derfor ikke rigtigt nogen fidus at leve op til 225 timers reglen, hvis man alene ser på privatøkonomien og rettigheder som f.eks. ret til 4 ugers ferie om året (..dog højst 2 uger samlet ad gangen). Husk at ud over de 225 timer skal man også arbejde 13 uger i nytteindsats uden nogen form for 'kompensation' i forhold til kontanthjælpsloftet.

Folk har ofte de særeste forestillinger om hvad, man kan/må og ikke kan/må på kontanthjælp. Forpligtigelser, ydelsernes størrelse og sanktionsmuligheder. Det er en overlevelseshjælp ...ikke et tagselvbord.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-06-17 09:17

Citat
Muslimsk borgmester i London.... [Meget forvirret] Det svarer vel stort set til, at Hitler var borgmester i Jerusalem...?

Hehe. God sammenligning. Det var selvsamme borgmesters kone, der under valgkampen optrådte uden tørklæde. Det varede lige til manden var valgt, så kom det på. Femte kolonne.

Citat
Om en uge er alt glemt og islam-berigelsen kan fortsætte i vante gænge.

Præcis. Lige nu ser vi de alvorlige tudefjæs. Politikere tale om yderligere foranstaltninger, som skal dæmme op for "de mørke kræfter". Ingen taler om, at gøre noget ved det virkelige problem; nemlig at stoppe tilførslen af muslimer samt tilbagesendelse af allerede tilkomne, som ingen ret har til, at være her.
I middelhavet har Frontex og diverse NGO organisationer travlt med, at hente store mængder af migranter i sikkerhed på de Europæiske kyster.
http://www.dr.dk/nyheder/udland/2017-slaar-rekord-74-procent-flere-afrikanske-migranter-til-italien

Citat
De 6 uger man arbejder (..har arbejdstimer) modtager jo man ikke kontanthjælp. Derfor skal man afmeldes kontanthjælpsystemet,

Selvfølgelig får man ikke kontanthjælp når man arbejder. Så får man løn.

Citat
Det er en overlevelseshjælp ...ikke et tagselvbord.

Det sætter jeg spørgsmålstegn ved. http://jyllands-posten.dk/aarhus/politik/ECE8531909/mange-indvandrerkvinder-vil-hellere-gaa-hjemme-end-have-et-arbejde/
Hvis de hellere vil gå hjemme, skal de selvfølgelig have lov til det. Men det skal fanme ikke være for min regning. Snyltere.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-06-17 12:57

Londons borgmester kommer derfra hvor der også er mange hinduer, de er heller ikke kendte for at behandle deres kvinder eller andre mennesker ordentligt, f.eks er det hinduerne som holder fast i kastesystemet som den indiske regering har forbudt ved lov.

Mange muslimske børn må gerne drikke i dagtimerne under ramadanen, de voksne tager sig vel også en sniger under vandhanen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-06-17 14:46

Kønsroller: Kvinder med ikkevestlig indvandrerbaggrund har højere arbejdsløshed end etnisk danske kvinder. De vil hellere passe hjemmet http://jyllands-posten.dk/aarhus/politik/ECE8531909/mange-indvandrerkvinder-vil-hellere-gaa-hjemme-end-have-et-arbejde/

Spørgsmålet er, om disse kvinder skal modtage bistandshjælp ? Nej selvfølgelig ikke. Ankommer en person til et nyt land, er det fordi personen ønsker at bidrage til det samfund personen har valgt, samt at integrere sig både mentalt og kulturelt.

Alt det betaler de danske skatteydere 33 + milliarder til.
Hvem sagde: Dumsker i Dummark

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-06-17 15:27

Citat
Spørgsmålet er, om disse kvinder skal modtage bistandshjælp ? Nej selvfølgelig ikke.

Samme konlusion er minister Traktor Troels nået til, og nu skal der gøres noget ved det. Nej, han vil ikke finde sig i det, og nu må det have konsekvenser, at sige nej til arbejde. Årtiers fejlslagen integration blablablabla.
Og så sker der ikke mere, det tør jeg godt garantere.

http://www.fyens.dk/indland/Minister-Nu-skal-indvandrerkvinderne-i-job/artikel/3155904

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-06-17 18:35

Citat
Samme konlusion er minister Traktor Troels nået til, og nu skal der gøres noget ved det. Nej, han vil ikke finde sig i det, og nu må det have konsekvenser, at sige nej til arbejde. Årtiers fejlslagen integration blablablabla.
Og så sker der ikke mere, det tør jeg godt garantere.

http://www.fyens.dk/indland/Minister-Nu-skal-indvandrerkvinderne-i-job/artikel/3155904
Du har har så evig ret, der kommer ikke til at ske en disse. Det er varm luft som bliver lukket ud i lind strøm.
Husker vi før valget ? Lars Løkke proklamerede højt og flot vælgerbedrag sætningen; "Der skal ske en straks opbremsning." Hvad skete der..? Intet, absolut INTET!! Mutti Merkel havde fået sin klamme hånd op i røven på ham, derefter var Lars Løkke degraderet til marionet og bugtalerdukke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-17 07:21

Reset -> En sandhed med modifikationer.

Citat
Selvfølgelig får man ikke kontanthjælp når man arbejder. Så får man løn.

Jeg har de sidste 3 år arbejdet i 19 uger om året ...for min kontanthjælp. Dermed er jeg 'gået glip' af ca. eet årsarbejde sammenlagt i denne periode. Løn? Det har jeg ikke set noget til. Heller ikke pensionsindbaetaling og feriepenge, fritidsforsikring, sundhedsordning mv.

Nu tænker du sikkert: Du har ikke arbejdet. Du har været i aktivering/beskæftigelse.

Forklar mig forskellen i den fysiske verden. Slår græsset sig selv, når det er en arbejdsløs der fører maskinen for Kommunen? Bliver trappen i institutionen ren af sig selv, når en arbejdsløs vasker den? Hopper bøgerne selv op på reolerne i biblioteket og varerne op hyldene i Døgn-Netto?

For at vende tilbage til 'ramadan-kvinderne'. Hvis de for godkendt ramadanmåneden som arbejde, så modtager de ikke offentlige ydelser i denne periode. De får en højere ydelse resten af året end de ville have gjort, hvis ikke de opfyldte 225 timers reglen. Set som udgift for staten bliver resultatet derfor et stort rundt NUL samfundsøkonomisk. Da de normalt IKKE ville blive betalt for deres 'arbejde' under ramadanen, så kan de selvfølgelig heller godskrives timerne kontanthjælpsregi.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-17 07:28

Ps. Det vil sige: Man skal kunne fremvise en privat ansættelseskontrakt og lønsedler for at kunne godskrives arbejde ift. 225 timers reglen. Arbejdsgiveren skal også bekræfte ansættelsesforholdet ...med de forpligtigelser over for den ansatte som det nu medføre at have.

Det kommer til at knibe for arbejdsky elementer at fremskaffe en sådan dokumentation med henblik på socialbedrageri.

Jeg er ikke sikker på at du er så dybt inde i loven om aktiv beskæftigelsesindsats som du foregiver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-06-17 07:54

Citat
Jeg er ikke sikker på at du er så dybt inde i loven om aktiv beskæftigelsesindsats som du foregiver [Blink]

Du har fuldstændig ret, jeg aner ikke en skid om kontanthjælpsloven. Har aldrig haft brug for det.
Er en af skaffedyrene som har arbejdet hele livet så tilrejsende og hjemmegroede døgenigte kunne
leve deres selvvalgte kontanthjælpsliv.

Citat
Jeg har de sidste 3 år arbejdet i 19 uger om året ...for min kontanthjælp.

Så spørger jeg dig. Hvorfor går du ikke ud, og skaffer dig et ordinært job. Som jeg har forstået på dig,
fejler hovedet ikke noget. Og så vidt jeg husker, har du også nogle kompetencer indenfor it. Det skulle
ikke være helt umuligt, at finde job.

Citat
Mutti Merkel havde fået sin klamme hånd op i røven på ham, derefter var Lars Løkke degraderet til marionet og bugtalerdukke.

Og der sidder den stadigvæk. I går havde Mutti beordret tumlingen til, at bashe Trump for, at have
meldt USA ud af klimaaftalen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-17 11:23

Reset -> Et 'ordinært' job er ikke noget man 'bare' går ud at (an-)skaffer sig, som (..på papiret i jobcenteret) ufaglært. I et job som faglært, inden for et område du ikke har været beskæftiget i inden for de sidste 5 år? Er du at betragte som ufaglært ...i hvert fald i IT-branchen. Som murere/tømrer/maler eller smed? Er dette muligvis ikke tilfældet? Efteruddannelse ..inden for IT? GLEM DET! Dét vil du ikke kunne få hjælp til, hverken via beskæftigelsessystemet eller private fonde.

Tjek lige op på hva' det koster: http://www.superusers.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-17 11:27

Ps. Eks ...EEN dag på AI kursus i Aarhus? http://www.superusers.dk/kursus/su0600/
Citat
Pris 5.800 kr. ex moms
1 dages kursus

Læg dertil indkvartering og transport.

NO-GO ..på kontanthjælp !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-06-17 13:42

Der burde ikke være nogen inaktive på kontanthjælp. Det øjeblik en person er blevet arbejdsløs og skal modtage kontanthjælp, må samfundet nødvendigvis kræve modydelser i form af f.eks. renholdelse af strande, renholdelse af byens fortove, cykelstier, parker, anlæg. Derudover, klipning af hække samt slåning af græs hos ældre gangbesværet medborgere. Der er et hav af småjobs, som ikke kræver den store ledvogter-eksamen for at udføre. Ren win win for kontanthjælpsmodtageren, som føler glæden ved at gøre nytte imens han/hun venter på et "rigtigt" job......(Lediggang er roden til alt ondt.)

Vi skal faktisk ikke ret lang tid tilbage (1970) hvor det, at være på bistandshjælp betød, at han/hun fik udleveret en seddel som der kunne handles for i et Supermarked.

OG, der kunne ikke købes smøger eller spiritus, da disse ting ikke var nødvendige for at opretholde livet.

"Bistandstands- sedlen" blev afskaffet af socialminister Eva Gredal i forbindelse med den nye sociallov i 73, hvor alle bistandsmodtagere helst skulle på lønniveau med overlæger etc....

Ritt Bjerregaard (hende med lejlighed og hotelskandalen) ville også være med. Hun fabrikerede den nye skolelov, hvor alle, i stedet for at blive klogere, helst skulle blive dummere. Helst så dumme, at pøblen ikke kunne gennemskue Socialdemokratiet og Radikale Venstres landsforræderi.
Ritts skolelov skulle ifølge rygterne, ha' til formål: Hvad alle ikke kan lære, skal ingen lære"

Derved kunne pøblen nemlig citere filosoffen Sokrates ord - eller devise: "Der er én ting jeg ved, nemlig, at jeg ingenting ved"

Men det korte af det lange Molo. Du øffer over mangel på bistandskronerne. Jeg har fortalt dig 1000000 vis af gange, der er ikke råd, når kulturberigelsen koster 33 + + + + milliarder.
Du har selv stemt på partier, der ikke kan få berigelse nok- eller, du ligger som du har redt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-17 06:55

Tommy -> Deri tager du fejl. Jeg ønsker bestemt ikke flere penge. Jeg kan klare mig for de lidt over 7.000 kr jeg får om måneden. Jeg vil gerne have et job.

I modsætning til dig, så finder jeg at det strider mod al sund fornuft at sende folk i underbetalt arbejde, hvis de mister deres nuværende. Det underminere overenskomstforhandlingerne og skævrider arbejdsmarkedet med øget ulighed til følge i min optik. De er muligvis også borgerlig politik? Jeg er dog, som bekendt, ikke enig med den borgerlige filosofi.

Det jeg ofte er enig i med borgerlige debattører er; indvandringen har alt for længe været præget af udgifttunge fattige analfabeter fra Mellemøsten, Afrika og Afghanistan. Jeg undrer mig over hvorledes de har haft råd til rejsen? Det må da have kostet det samme som at opbygge en 'ny' tilværelse i deres eget hjemland eller i det nærmeste naboland. Jeg har f.eks. IKKE råd til at rejse udenlands ...udover vore nabolande, hvor især Norge har et prisniveau som gør jeg højest ville kunne opholde mig dér i en Week-End.
Måske jeg skulle tage til Rumænien eller Bulgarien og tigge?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-17 07:09

Nu kan du/I grine eller græde: Jeg har faktisk stemt Radikalt i mere end 25 år !!!

Siden rævekagen i 'Det Sorte Tårn' ..har jeg dog undladt et stemme eller stemt EL. Ved EU-valg stemmer jeg altid for ....MINDRE Union.

Grunden dertil? Jeg stemmer for en politik der ikke udhuler landets selvbestemmelse og en social fordelingspolitik. Da jeg ikke kan få hele 'pakken', så må jeg pege på de 'lunser' jeg nu engang kan få. Dermed en pragmatisk holdning: Jeg stemmer dermed ikke alene ideologisk med pengepungen og hjertet ...men også logisk og med hovedet..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-06-17 11:12

Citat
Nu kan du/I grine eller græde: Jeg har faktisk stemt Radikalt i mere end 25 år !!!
Her vælger jeg at græde - ja nærmest stortude Radikale hader alt, hvad der dansk kultur - og det har de gjort siden George Brandes tid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-17 13:37

For at dokumentere at jeg har ret mht. de åndeligt mindrebemidlede tilrejsende:

http://politiken.dk/indland/art5982589/To-ud-af-tre-syrere-i-Danmark-har-ingen-uddannelse

Dét er ikke en politisk beslutning, men en demografisk. Hér må man sgu sætte 'proppen' i !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-17 14:00

Man må kunne forlange at mennesker som kommer her til landet for at bo fremover kan såvel:

Ad. 1) Læse som skrive og regne ...om ikke andet så på deres modersmål, kaligrafi og typografi.

Ad. 2) Bestrider de ikke en uddannelse/et fag? Så skal de kunne læse skrift i det latinske alfabet, som vi i Danmark benytter (..og i de fleste andre vestlige lande).

Hvis de vil til Grækenland? Så det græske alfabet. Til Rusland? Det Kyrilliske ...Polen? ..og så fremdeles.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 07-06-17 19:37

Citat
eg stemmer dermed ikke alene ideologisk med pengepungen og hjertet ...men også logisk og med hovedet..

Næh, det gør jeg heller ikke. De seneste mange år har jeg vendt mig mod partier, som ville Danmark det godt, altså være med til, at bevare vores kultur og særegenhed.

Det kan man sku ikke beskylde de radigale for, tværtimod. Ingen har da som de radigale forsøgt, at udviske alt, hvad der er dansk, det være sig via EU og indvandring, og de bliver ved.

Alt dette har du været en del af Molo. Her må du godt bøje hovedet i skyldfølelse.

At du har skiftet holdning skal selvfølgelig anerkendes. Bare det ikke er for sent.

Citat
For at dokumentere at jeg har ret mht. de åndeligt mindrebemidlede tilrejsende:

Det går bedre og bedre for dig Molo. Ude af de radigales kløer, har du nu endelig fået muligheden for, at tænke selv.
Det er gamle nyheder for mig. Tag et tjek her, så vil du se hvorfor: https://www.google.dk/search?q=iq+map&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiW7-zboKzUAhWLQBQKHTD9Bc0QsAQIJA&biw=1920&bih=965#imgrc=_

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-06-17 19:45

Javel ja......Underligt det her ????????????

Citat
– Uanset om man kommer med fly, færge eller skib vil man blive mødt af politiet. Det gælder også hvis man kommer i en lystbåd til en af de små havne, siger vagtchef Peter Johansen fra Bornholms Politi. …

– Men hvis man på en eller anden måde opfører sig mistænkeligt, må man være forberedt på at skulle fortælle politiet, hvem man er, fortsætter han. …

Folkemødet afholdes i Allinge fra 15. til 18. juni, og indrejsekontrollen vil vare, indtil Folkemødet er overstået.”

Nu skal der lige pludselig indføres ekstra ekstra skærpet grænsekontrol på Bornholm.

Så må vi håbe, at der ikke kommer "nogen mistænkelige personer" og voldtager ISLAM mens Folkemødet afholdes.

Husk!!! Lyset overvinder mørket.

TV kører som bekendt et tema, som kaldes "Verden ifølge Trump"

Et nyt tema er under opsejling og skal ha' titlen: "Ingen æblekage uden Macron"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-17 07:08

Jeg læste andet steds at i Brasilien, hvor man er velkommen som indvandre/flygtning, man får blot ingen sociale ydelser, at de tilrejsende Syrere nu vil hjem. For som de sagde: I Syrien kan vi leve for 10 $ om ugen. Det kan vi ikke her.

Økonomien betyder altså mere end 'sikkerheden'. Man kan så fundere over: Er de mon 'flygtet' pga. forfølgelse eller krig?

Jeg stiller mig selv det spørgsmål: Er mange af de 'danske' flygtninge ligeledes kommet hertil pga. at de sætter deres tro på Profeten højere end deres liv? Dvs. de er 'flygtet' pga. religiøse uoverensstemmelser. I så fald skal de afvises ved grænsen dersom de ikke har et lovligt formål med at passere denne. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at nogle er flygtet fra rædslerne i Storbyerne, men fattige analfabeter fra landområderne er næppe truet i samme grad. Det er derimod den veluddannede og velstående elite i byerne som er forfulgt af rablende religionsfanatikere og fundamentalister.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-06-17 14:35

Citat
Det er derimod den veluddannede og velstående elite i byerne som er forfulgt af rablende religionsfanatikere og fundamentalister.
Påstår du, at det er de veluddannede der er "flygtet" - f.eks. til Danmark ? Hvis, vil jeg råde dig til at læse lidt i dagens aviser.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 08-06-17 19:04

Hvor bliver lgs af?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-06-17 08:42

Kaptajn-Tommy -> Nu skal du lære at læse indenad og det link jeg henviser til.

Nej, jeg påstår ikke at det kun er de veluddannede som har valgt Danmark som endestation. Tværtom. De veluddannede flygter fra mørkemændene ..med god grund. Som det læses kan; er 2/3 af de tilrejsende uden egentlig uddannelse. Hvad vil de hér? Forsørges?

Man burde gøre som Sydamerikanerne. Nul offentlig forsørgelse før man har arbejdet i, hvad der svarer til opnåelse af dagpengeret. Alternativt kunne man udleje dem et lille jordlod, som de skulle betale 40$ om måneden for. De skal kunne købe loddet til markedspris, så snart de havde bestået en danskprøve som svarer til 7 klasse niveau. De kan så bo på værelse i en barrakby med dertilhørende skole.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 10-06-17 07:55

Citat
Nu skal der lige pludselig indføres ekstra ekstra skærpet grænsekontrol på Bornholm.

Det kan man jo godt undre sig lidt over, da de fleste partier har den overbevisning, at grænsekontrol
ikke har nogen effekt. Frygter politikerne noget?. Og hvad?.

Citat
Økonomien betyder altså mere end 'sikkerheden'. Man kan så fundere over: Er de mon 'flygtet' pga. forfølgelse eller krig?

Det skal du ikke bruge tid på Molo. Lige så snart "flygtningene" har fået fodfæste i et vestligt land, er
der ofte ikke noget til hinder for, at de kan opholde sig i oprindelseslandet.

Ovenstående koster som sædvanligt den danske stat penge. Penge som tages fra kerneområder som ældre, uddannelse, sygehuse og meget andet. Glad for, at du er begyndt, at se sammenhængen Molo.
Og det fortsætter selvfølgelig med, at koste. Næsten ikke en uge uden nye tiltag. I denne uge fortælles om indvandrerbørn, som får tæv af forældrene. Ikke, at de ikke har fortjent det, men det må man ikke i Danmark, så nu vil staten sikkert til, at opdrage forældrene. Penge ud af vinduet.

Molo er ikke ene om, at se lyset. En 30-40 år for sent er selveste Bertel Haarder blevet overbevist om, at indvandringen har konsekvenser. Ufatteligt, at en mand der angiveligt skulle besidde en vis form for intelligens skulle bruge så mange år på den indsigt.
http://www.bt.dk/politik/bertel-haarder-ingen-stoler-pa-hinanden-mere-i-danmark

Ugen bød også på et nyt indvandrerkritisk parti. Oven i købet et med rødder i det røde segment.
Det lyder spændende. Ikke, at jeg kommer til at stemme på dem, men de kan måske være med til at minimere de værste dansker fjendtlige partier på venstrefløjen. Håber det.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-06-17 16:27

Citat
Tværtom. De veluddannede flygter fra mørkemændene ..med god grund. Som det læses kan; er 2/3 af de tilrejsende uden egentlig uddannelse. Hvad vil de hér? Forsørges?
Ja de vil bla. forsørges, og samtidig islamisere hele vesten. Til det får de god hjælp fra bla. væmligboerne, bedsteforældre for asyl, og andet kulturradigalt pak. Bla. Stine Bosse - alias Stine Tosse. Hende, der sammen med en anden ekspert påstod, at samtlige flygtninge var som minimum raketingeniører, matematiske genier, og stort set aldrig havde prøvet være arbejdsløs.

Men som reset linker, er det heldigvis - så småt - begyndt at gå op for normale danskere, at sådan hænger det ikke sammen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-06-17 16:29

Citat
reset
Undskyld, dit navn er naturligvis med stort R.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-06-17 09:05

Uge 2 i ramadanen.

Oplysning fra dhimmi kanalen TV2
"PostNord vil ikke levere post i Vollsmose"

Længere fremme i indslaget viser det sig, at det vil PostNord hellere end gerne, MEN, de kan ikke få lov til det. .....Ligesom Politi, brandvæsen, redningskorps, osv osv osv osv osv osv osv..... heller ikke kan få lov til at passe deres arbejde i enklaven

Er det nu vi skal sætte militæret ind...?
Eller opsige konventionerne og starte hjemsendelserne ?

Begge dele, hvis det stod til mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-17 12:07

Kaptajn-Tommy -> Løsningen er enkel: Man sætter blot samme resurser ind ....som, når man med jævne mellemrum 'rydder' Christianias PusherStreet.

Går massivt ind: Konfiskerer ulovlige varer, samt våben. Henter 'banditterne' og deres håndlangere ind til en 'samtale' på Stationen.

Resten af beboerne? De får så et 'åndehul' ...lige indtil de organiserede bander, med hjælp fra udlandet, flytter ind og etablerer sig igen ...og dét kan KUN lade sig gøre fordi ordensmagten negligere området til daglig.

Mere politi i gadebilledet ville være ønskværdigt ...ikke kun ved 'spændte' situationer.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-06-17 15:10

I stedet for at omdanne Danmark til Palæstina så smid alle dem, der ikke har dansk statsborgerskab - eller et dobbeltstatsborgerskab ud. Derefter fordeles dem, der virkelig har lyst til at blive DANSKE rundt om i danske byer. Dem eller de, der øffer over det, får tilbudt en sum penge for at skride ud ad landet.

Jeg er så røvtræt af dialogkaffe og speltboller. Og!!!! Jeg har set rigelig til, hvordan politibetjentene patruljerer Voldsmosen - en flok bange muslimpleasere, som lader sig kue og svine til. Fy for satan!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 13-06-17 18:38

At sætte militæret ind mod bærmen i Vollsmose, ville jo være den logiske konsekvens i et retssamfund, men det ender sansynlivis med den dialogkaffe, som du også omtaler Tommy.

At dialogkaffe skulle hjælpe en hujende fis, er naivitet, næsten udover radikale grænser. Vi har jo lige lært, at det muslimske afkom er dummere end gennemsnittet, eller dummere end danske børn på samme alder.
Det skal der sikkert gøres noget ved, så mon ikke der bliver hældt nogle milliarder på, at gøre muldyr til raceheste.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-17 10:45

Dialog kaffe lyder som en god og fornuftig løsning ...iblandet rottegift, round-up og bladan
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 15-06-17 18:15

Tak for svaret molokyle.
Nu er det jo ingen hemmelighed, at Kaptajnen og undertegnede er ganske enige i disse indvandrer spørgsmål.

Så for, at det ikke skal blive for indspist, har jeg valgt, at give de værdifulde point til Molo.

På trods af den chokerende oplysning om tidligere tilhørsforhold til de radigale.

Bortset fra det viser du bedre tendenser i det vigtige emne.

Også tak til Kaptajnen for vanlig kompetent deltagelse.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-06-17 18:50

Citat
Også tak til Kaptajnen for vanlig kompetent deltagelse.
Selv tak Reset. Helt klart, jeg synes også at Molo har fortjent pointene med svaret:
Citat
Dialog kaffe lyder som en god og fornuftig løsning ...iblandet rottegift, round-up og bladan
Når først de radikale er nået så langt, er der håb forude.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-17 08:40

Tak for de pæne ord ..begge to. Det er muligt at jeg, som jer, har nogen rabiate holdninger til politik. Det er kun sundt for demokratiet at vi kan debattere i fred og fordragelighed trods forskellighederne.

Man skal virkelig sætte kikkerten for det blinde øje hvis ikke man ser kulturindvandringen, åbne grænser og øst(slave-)arbejdere som et problem.

Ha' en go' kommende week-end.

</MOLOKYLE>