/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia sonic 2003 model
Fra : meme
Vist : 201 gange
15 point
Dato : 27-06-03 10:32

hej j har købt en Aprilia sonic 2003 model j har fået pillet skiverne
så kørete den KUN 50 så vile j har lættere ruller på 5 grams så falder den ned på 40 så j sætter j de gamle på igen
hmm hved i hvad j kan gøre så den kan køre lige som de andre det r ret tres og køre så langsom
j har sat en anden udstødning på fra en org aprilia sonic på så kør den 65 men den sad ik ordenlig skrigerne passede ik j ved ik om man må bore hun der hvor skrigerne skal være hvis man kan så gør j det håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : jonas12345

Dato : 27-06-03 17:04

hehe jeg kan ikke forstå noget som helst af hvad det er du prøver at skrive så du må li lære at stave først:)